Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 325216

Temeljne dimenzije kvalitete lučke usluge


Kolanović, Ines
Temeljne dimenzije kvalitete lučke usluge // Pomorstvo, 21 (2007), 2; 207-224 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 325216 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Temeljne dimenzije kvalitete lučke usluge
(Basic Port Service Quality Dimension)

Autori
Kolanović, Ines

Izvornik
Pomorstvo (1332-0718) 21 (2007), 2; 207-224

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
kvaliteta usluge ; lučka usluga ; dimenzije kvalitete
(service quality ; port service ; quality dimension)

Sažetak
Brze promjene potaknute tehnološkim unapređenjima i intenziviranje korištenja luka kao logističkih središta u cjelokupnom transportnom i logističkom lancu potaknulo je sve veću konkurenciju između luka. Kvaliteta lučkih usluga uz cijenu postala je ključnim čimbenikom funkcioniranja luka i održavanja njezinog položaja na zahtjevnom i promjenjivom tržištu lučkih usluga. Istraživanja na temu kvalitete lučke usluge čija je svrha mjerenje kvalitete u skladu s potrebama i zahtjevima korisnika vrlo su rijetka, što je razvidno na temelju dostupne domaće i strane znanstvene literature. Cilj ovog rada je ukazati na važnost utvrđivanja kvalitete lučke usluge, kao pretpostavke uspješnog razvoja lučke industrije i prometnog sustava u cjelini, koja prije svega zahtjeva definiranje dimenzija kvalitete. Kompleksnost luke s obzirom na veliki broj zainteresiranih skupina i usluga koje pružaju, otežava definiranje jedinstvenog seta dimenzija. Iako se kvaliteta može analizirati s različitih aspekata, u ovom radu predloženi set dimenzija kvalitete lučke usluge identificirat će se prema potrebama i zahtjevima korisnika lučke usluge.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Projekti:
112-1121722-3152 - Model prometne i logističke integracije hrvatskih morskih i riječnih luka

Ustanove:
Pomorski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ines Kolanović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Kolanović, Ines
Temeljne dimenzije kvalitete lučke usluge // Pomorstvo, 21 (2007), 2; 207-224 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Kolanović, I. (2007) Temeljne dimenzije kvalitete lučke usluge. Pomorstvo, 21 (2), 207-224.
@article{article, author = {Kolanovi\'{c}, Ines}, year = {2007}, pages = {207-224}, keywords = {kvaliteta usluge, lu\v{c}ka usluga, dimenzije kvalitete}, journal = {Pomorstvo}, volume = {21}, number = {2}, issn = {1332-0718}, title = {Temeljne dimenzije kvalitete lu\v{c}ke usluge}, keyword = {kvaliteta usluge, lu\v{c}ka usluga, dimenzije kvalitete} }
@article{article, author = {Kolanovi\'{c}, Ines}, year = {2007}, pages = {207-224}, keywords = {service quality, port service, quality dimension}, journal = {Pomorstvo}, volume = {21}, number = {2}, issn = {1332-0718}, title = {Basic Port Service Quality Dimension}, keyword = {service quality, port service, quality dimension} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font