Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 325059

Razvoj, tipologija i klasifikacija novih oblika kupovnih centara u Hrvatskoj


Jakovčić, Martina
Razvoj, tipologija i klasifikacija novih oblika kupovnih centara u Hrvatskoj, 2008., doktorska disertacija, Prirodoslovno - matematički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 325059 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj, tipologija i klasifikacija novih oblika kupovnih centara u Hrvatskoj
(Development, typology and classification of new forms of retail centres in Croatia)

Autori
Jakovčić, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Prirodoslovno - matematički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.02

Godina
2008

Stranica
364

Mentor
Curić, Zoran

Ključne riječi
hipermarketi; Hrvatska; kupovni centri; proces tranzicije; trgovina; trgovački centri
(Croatia; hypermarket; retail centre; retail; shopping centres; transition)

Sažetak
U disertaciji se istražuje razvoj kupovnih centara s ciljem izrade tipologije i klasifikacije kupovnih centara prilagođene ubrzanom razvoju u Hrvatskoj u posljednjih petnaestak godina. Kupovni centri obuhvaćaju prodajne oblike velikih površina koji se javljaju u Hrvatskoj u razdoblju tranzicije. To su trgovački centri, hipermarketi i specijalizirani hipermarketi. Ova disertacija imala je dva osnovna objekta istraživanja. Prvi objekt bio je prikazati i objasniti razvoj trgovine u Hrvatskoj nakon 1990. godine. Procesom tranzicije dolazi do promjena u strukturi vlasništva u trgovini, lokaciji prodajnih prostora, promjene veličine prostora te pojave novih oblika trgovine. Hrvatsku danas karakteriziraju velike regionalne razlike u razvoju trgovine, izrazita usitnujenost maloprodaje te početak okrupnjavanja. Proces internacionalizacije trgovine, kao jedan od važnih procesa koji su obilježili sve tranzicijske države, u Hrvatskoj kasni zbog ratnih uvjeta ali i nesređene gospodarske i političke situacije. Drugi objekt istraživanja bili su kupovni centri u Hrvatskoj. Cilj je bio utvrditi stupanj razvijenosti kupovnih centara prema broju vrsta te utvrditi razlike u razvoju funkcija pojedinih centara s obzirom na lokaciju u gradu i veličinu grada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Geografija



POVEZANOST RADA


Projekti:
119-1191306-1369 - Geografsko vrednovanje prostornih resursa ruralnih i krških područja Hrvatske (Pejnović, Dane, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Curić (mentor)

Avatar Url Martina Jakovčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jakovčić, Martina
Razvoj, tipologija i klasifikacija novih oblika kupovnih centara u Hrvatskoj, 2008., doktorska disertacija, Prirodoslovno - matematički fakultet, Zagreb
Jakovčić, M. (2008) 'Razvoj, tipologija i klasifikacija novih oblika kupovnih centara u Hrvatskoj', doktorska disertacija, Prirodoslovno - matematički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jakov\v{c}i\'{c}, Martina}, year = {2008}, pages = {364}, keywords = {hipermarketi, Hrvatska, kupovni centri, proces tranzicije, trgovina, trgova\v{c}ki centri}, title = {Razvoj, tipologija i klasifikacija novih oblika kupovnih centara u Hrvatskoj}, keyword = {hipermarketi, Hrvatska, kupovni centri, proces tranzicije, trgovina, trgova\v{c}ki centri}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jakov\v{c}i\'{c}, Martina}, year = {2008}, pages = {364}, keywords = {Croatia, hypermarket, retail centre, retail, shopping centres, transition}, title = {Development, typology and classification of new forms of retail centres in Croatia}, keyword = {Croatia, hypermarket, retail centre, retail, shopping centres, transition}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font