Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 325006

Razumijevanje fenomenologije promjene kao ključ razvoja kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse vrtića


Slunjski, Edita
Razumijevanje fenomenologije promjene kao ključ razvoja kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse vrtića // Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 652-661 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 325006 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razumijevanje fenomenologije promjene kao ključ razvoja kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse vrtića
(Understanding of change phenomenology as a key of developing better quality of educational practice in kindergarten)

Autori
Slunjski, Edita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 652-661

ISBN
978-953-99167-1-6

Skup
Prvi kongres pedagoga Hrvatske

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
društvo; škola; uloga učitelja u suvremenoj školi; interakcijsko-komunikacijski aspekt odgoja; međuljudski odnosi; odnos učitelj-učenik; kompetencija učitelja
(society; school; teacher role in contemporary school; interactional and comunicational aspect of education; teacher-pupil relation; teacher competence)

Sažetak
Brojni svjetski i domaći izvori pokazuju da kvalitetniju odgojno-obrazovnu praksu određene škole (vrtića) nije moguće postići jednokratnim , parcijalnim ili povremenim uvođenjem inovacija. Propisivanje promjena i pokušaji njihove linearne, mehaničke primjene u odgojno-obrazovnoj praksi proizlaze iz neprihvaćanja složene, multidimenzionalne, dinamične i nelinearne prirode te prakse, tj. nedovoljnog razumijevanja fenomenologije promjene. Proces unapređenja odgojno-obrazovne prakse i mijenjanja kurikuluma treba voditi računa o specifičnoj, jedinstvenoj kulturi određene odgojno-obrazovne ustanove i utjecati na sve dimnezije njezine kulture. Središnji dio procesa promjena odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma škole (vrtića) predstavlja stvaranje uvjeta za razvoj novih vrijednosti, stajališta i načina razmišljanja učitelja (odgajatelja). Kontinuirana prilika upoznavanja postojećih i razvoja novih vrijednosti i stajališta, te razumijevanje svrhe promjena, učiteljima (odgajateljima) omogućuje izgrađivanje novih odgojno-obrazovnih strategija i pristupa, i šire gledano, razvoj novog oblika njihova profesionalizma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edita Slunjski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Slunjski, Edita
Razumijevanje fenomenologije promjene kao ključ razvoja kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse vrtića // Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 652-661 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Slunjski, E. (2007) Razumijevanje fenomenologije promjene kao ključ razvoja kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse vrtića. U: Previšić, V., Šoljan, N. & Hrvatić, N. (ur.)Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja.
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2007}, pages = {652-661}, keywords = {dru\v{s}tvo, \v{s}kola, uloga u\v{c}itelja u suvremenoj \v{s}koli, interakcijsko-komunikacijski aspekt odgoja, me\djuljudski odnosi, odnos u\v{c}itelj-u\v{c}enik, kompetencija u\v{c}itelja}, isbn = {978-953-99167-1-6}, title = {Razumijevanje fenomenologije promjene kao klju\v{c} razvoja kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse vrti\'{c}a}, keyword = {dru\v{s}tvo, \v{s}kola, uloga u\v{c}itelja u suvremenoj \v{s}koli, interakcijsko-komunikacijski aspekt odgoja, me\djuljudski odnosi, odnos u\v{c}itelj-u\v{c}enik, kompetencija u\v{c}itelja}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2007}, pages = {652-661}, keywords = {society, school, teacher role in contemporary school, interactional and comunicational aspect of education, teacher-pupil relation, teacher competence}, isbn = {978-953-99167-1-6}, title = {Understanding of change phenomenology as a key of developing better quality of educational practice in kindergarten}, keyword = {society, school, teacher role in contemporary school, interactional and comunicational aspect of education, teacher-pupil relation, teacher competence}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font