Pregled bibliografske jedinice broj: 324993
Sukonstruiranje predškolskog kurikuluma
Sukonstruiranje predškolskog kurikuluma // Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju / Bacalja, Robert ; Murn, Ante ; Nenadić-Bilan, Diana ; Klarin, Mira (ur.).
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2007. str. 103-112 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 324993 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sukonstruiranje predškolskog kurikuluma
(Mutual construction of preschool curriculum)
Autori
Slunjski, Edita ; Ciglar, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju
/ Bacalja, Robert ; Murn, Ante ; Nenadić-Bilan, Diana ; Klarin, Mira - Zadar : Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2007, 103-112
ISBN
978-953-7237-07-3
Skup
Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Benkovac, Hrvatska; Zadar, Hrvatska, 20.05.2005. - 21.05.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
predškolski kurikulum; sukonstrukcija kurikuluma
(preschool curriculum; mutual construction of preschool curriculum)
Sažetak
Autorice problematiziraju odnos kurikuluma s pojmovima plana i programa. Pritom naglašavaju kako na predškolskoj razini odgoja i obrazovanja ove pojmove nije primjereno poistovjećivati. Predškolski kurikulum autorice određuju na dvije razine pa govore o kurikulumu u širem i užem smislu. Kurikulumom u širem smislu smatraju zajednička, od države propisana, orijentacijski sažeta načela na kojima bi se odgojno-obrazovni proces u predškolskim institucijama trebao temeljiti, dok kurikulumom u užem smislu smatraju način prilagodbe ili provedbe službenog kurikuluma u pojedinoj ustanovi s obzirom na njene posebnosti. U tom smislu one razmatraju koncept sukonstrukcije kurikuluma i naglašavaju potrebu razvoja predškolske ustanove u zajednicu koja uči.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb