Pregled bibliografske jedinice broj: 324596
E-mentor - iskustva iz jednog poslijediplomskog studija
E-mentor - iskustva iz jednog poslijediplomskog studija // Tehnologija - informatika - obrazovanje / Danilović, Mirčeta (ur.).
Novi Sad : Beograd: Institut za pedagoška istraživanja Beograd, 2007. str. 390-397 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 324596 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-mentor - iskustva iz jednog poslijediplomskog studija
(E-tutor - Experinces from a postgraduate study)
Autori
Matijević, Milan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Tehnologija - informatika - obrazovanje
/ Danilović, Mirčeta - Novi Sad : Beograd : Institut za pedagoška istraživanja Beograd, 2007, 390-397
ISBN
978-86-908273-4-3
Skup
Tehnologija, informatika i obrazovanje - za društvo učenja i znanja
Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 26.01.2007. - 27.01.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
e-mentor; obrazovanje na daljinu; visokoškolska nastava
(e-Learning; e-Tutor; Distance Education; Teaching at University)
Sažetak
Sažetak - Problemi koji su otežavali mentorsko vođenje u nastavi na daljinu prije dvadesetak godina su bitno umanjeni mogućnostima koje pruža elektronska pošta. Naime, osnovni problem koji je tada trebalo riješiti bio je pravodobno slanje povratne informacije o urađenim zadacima ili pravodobrno odgovaranje na pitanja studenata ili učenika. U ondašnjim uvjetima studenti su trebali ponekad čekati i više od sedam dana da im nastavnik – mentor javi da li je njihova zadaća pozitivno ocijenjena ili što trebaju dalje raditi na nekom individualnom projektu. Optimalno vrijeme koje se tada moglo postići uz klasičnu poštu bilo je u okvirima države četiri do pet dana od slanja zadaće do primanja povratne informacije od mentora. Ti su nedostaci u to vrijeme nadoknađivani korištenjem telefonske komunikacije. Danas elektronska pošta omogućuje svakodnevno komuniciranje udaljenih studenata i mentora. Tehnologija omogućuje da se u jednom danu pošalje zadatak i primi informacija o njegovoj kvaliteti i uspješnosti. U nekoliko sati mentor i student mogu razmijeniti i po nekoliko pitanja i odgovora. Glavno pitanje s tim u vezi danas jesete: Koliko su nastavnici (mentori) osposobljeni i motivirani za mentorsko vođenje studenata? Autor prikazuje iskustva u mentorskom komuniciranju putem elektronske pošte na jednom poslijediplomskom studiju na Sveučilišu u Zagrebu (N=160). Iskustvo je pokazalo izuzetno dobro prihvaćanje mentorskih usluga od strane studenata te studentske i mentorske prigovore na takav vid komuniciranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb