Pregled bibliografske jedinice broj: 324020
Bolonjski proces u funkciji transfera znanja i poboljšanja društvene odgovornosti
Bolonjski proces u funkciji transfera znanja i poboljšanja društvene odgovornosti // Znanje i konkurentnost / Bušelić, Marija i dr. (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2007. str. 67-87
CROSBI ID: 324020 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Bolonjski proces u funkciji transfera znanja i poboljšanja društvene odgovornosti
(The bologna process in the function of knowledge transfer and improved social accountability)
Autori
Lamza-Maronić, Maja ; Glavaš, Jerko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Znanje i konkurentnost
Urednik/ci
Bušelić, Marija i dr.
Izdavač
Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Grad
Pula
Godina
2007
Raspon stranica
67-87
ISBN
978-953-7498-06-1
Ključne riječi
Bolonjski proces, društvena odgovornost, transfer znanja
(Bologna process, Social accountability, knowledge transfer)
Sažetak
Suvremene ICT tehnologije, posebno internet i njegovi servisi, s lakoćom premošćavaju prostor i vrijeme. Stvara se, do nedavno ne zamisliv problem : ne više oskudnosti informacija, nego problem viška informacija. Sve traženija ekonomska znanja dizajniraju i novu strukturu znanja. Primjena znanja u ekonomiji danas nema ponder samo proizvoda, niti samo nove poslovne mogućnosti, već gradi i kritički okvir znanstveno - ekonomske informacije, jer za uočene i prepoznate probleme tvrtke danas traže dominantno aplikacijska rješenja. Spoznaja o isplativosti ulaganja u proces obrazovanja, razvoj potrebe cjeloživotnog učenja i kontinuirana potreba za nadogradjivanje novih znanja, uz interdisciplinarni pristup sustavno i argumentirano osnova su i za poboljšanja društvene odgovornosti. Usvojena znanja brzo zastarijevaju. Potrebno je ovladati sposobnostima brzog prihvaćanja novih znanja. Proces prilagodbe sustava visokog obrazovanja na Sveučilištu u Osijeku uz Bolonjski proces prati i model regionalnog razvitka temeljen na društvenoj odgovornosti. Time se primjena Bolonjskog procesa infrastrukturno postavlja i u ulogu mentora inicijativa regionalnog razvitka. Interaktivni pristup u dijalogu Sveučilišta i društveno političkog okruženja teži razviti održivi regionalni istraživački program., koji bi bio prilog modelu transfera znanja. Predloženi projekt istraživanja daje mogućnost dinamičkog praćenja procesa obrazovanja u Republici Hrvatskoj. Cilj istraživanja jeste ostvariti koncept umreženog, transparentnog, obrazovnog sustava i podići razinu obrazovnog standarda. Na evaluaciju rezultata dobivenih istraživanjem proaktivno reagirati i ugraditi ga u budućnost regionalnog razvitka istočne Hrvatske i Republike Hrvatske. Na taj način uz očuvanje svog identiteta i posebnosti partnerski biti cijenjena država Europske Unije. Protokol istraživanja strukturiran je kroz faze istražvanja: - definiranje subjekta i njegove structure - organizacijska struktura pojedinih dijelova - odnos organizacije i okoline, te potencijalnih i stvarnih ljudskih resursa - organizacijska struktura raspodjele poslova Istraživanje je kompatibilno i transparentno sa programom „ Sveučilište i regionalni razvitak“ .
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0101427-1130 - UPRAVLJANJE ZNANJEM U FUNKCIJI GOSPODARSKOG RAZVITKA ISTOČNE HRVATSKE (Lamza-Maronić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek