Pregled bibliografske jedinice broj: 323945
Spona jezika i kultura: kako uklopiti književnost u nastavu engleskog jezika
Spona jezika i kultura: kako uklopiti književnost u nastavu engleskog jezika // Dijete i jezik danas: Zavičajnost u nastavi hrvatskog jezika. Interkulturalnost u nastavi stranih jezika. / Blažeka, Đ. (ur.).
Zagreb: Odsjek u Čakovcu Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 173-186 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 323945 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Spona jezika i kultura: kako uklopiti književnost u nastavu engleskog jezika
(A bond between languages and cultures: how to incorporate literature in teaching English as a foreign language)
Autori
Narančić Kovač, Smiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Dijete i jezik danas: Zavičajnost u nastavi hrvatskog jezika. Interkulturalnost u nastavi stranih jezika.
/ Blažeka, Đ. - Zagreb : Odsjek u Čakovcu Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007, 173-186
ISBN
978-953-6965-07-6
Skup
Dijete i jezik danas:Zavičajnost u nastavi hrvatskog jezika ; Interkulturalnost u nastavi stranih jezika
Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 25.11.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
književnost; nastava književnosti; engleski kao strani jezik; rano učenje; nastavni program; osnovna škola
(literature; teaching literature; English as a foreign language; young learners; curriculum; elementary school)
Sažetak
U radu se pokazuje kako književnost, kao spona jezika i kultura, čini nastavu stranoga jezika jednostavnijom i učinkovitijom ako se obrađuje na način primjeren dobi i interesima učenika. Iznose se načela i opisuju postupci relevantni za uključivanje književnosti u nastavu engleskoga jezika. Autorica se osvrće na izbor književnih tekstova, mjesto književnosti u nastavi, kao i pristup djelima u radu s djecom različite osnovnoškolske dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Napomena
Stručni rad 371.3:811.111:821
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-0988 - Usvajanje engleskoga jezika od rane dobi: analiza učenikova međujezika (Mihaljević-Djigunović, Jelena, MZOS ) ( CroRIS)
227-2270674-0727 - Fabula i diskurs u dječjoj književnosti (Težak, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Smiljana Narančić Kovač
(autor)