Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 323566

Pedagoške kompetencije (vjero)učitelja


Hrvatić, Neven
Pedagoške kompetencije (vjero)učitelja // Kompetencije vjeroučitelja za kvalitetno izvođenje vjeronaučne nastave
Zagreb, Hrvatska, 2008. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)


CROSBI ID: 323566 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagoške kompetencije (vjero)učitelja
(Pedagogical competences of religion teachers)

Autori
Hrvatić, Neven

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni

Skup
Kompetencije vjeroučitelja za kvalitetno izvođenje vjeronaučne nastave

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.02.2008

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
škola; vjeroučitelj; pedagoška kompetencija vjeroučitelja; osiguravanje kvalitete nastave vjeronauka
(school; religion teacher; religion teachers pedagogical competence; religious teaching quality assurance)

Sažetak
Kada govorimo o kompetencijama vjeroučitelja, važno je odrediti koje su od njih temeljne budući da mogu varirati od vrlo širokih i općenitih do usko specifičnih i stručnih. Proces kontinuiranog profesionalnog razvoja počinje jačanjem procesa temeljnog obrazovanja vjeroučitelja i sastoji se od komplementarnih komponenata: inicijalnog (preddiplomskog/diplomskog) obrazovanja vjeroučitelja, uvođenja u posao, obrazovanja vjeroučitelja tijekom rada i cjeloživotnog učenja. U multikulturalnom okružju vjeroučitelj nije samo dobar poznavatelj drugih kultura, "brana" prema nastajanju stereotipa, jednostranih stajališta i predrasuda, već suradnik - kreator novih odnosa prema stvarnom znanju i uspješnim interkulturalnim odnosima. Nova uloga vjeroučitelja jest i osposobiti učenika za komunikaciju i prihvaćanje ljudi koji su različiti od njega, kako bi se osjećao dostojnim i ravnopravnim članom zajednice kojoj pripada. Promijenjena uloga vjeroučitelja u suvremenoj školi, iz motrišta interakcijsko-komunikacijske odgojne perspektive, u središte stavlja međuljudski odnos između učitelja i učenika, prema formiranju dinamične, stvaralačke, socijalne i humane školske zajednice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Hrvatić, Neven
Pedagoške kompetencije (vjero)učitelja // Kompetencije vjeroučitelja za kvalitetno izvođenje vjeronaučne nastave
Zagreb, Hrvatska, 2008. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
Hrvatić, N. (2008) Pedagoške kompetencije (vjero)učitelja. U: Kompetencije vjeroučitelja za kvalitetno izvođenje vjeronaučne nastave.
@article{article, author = {Hrvati\'{c}, Neven}, year = {2008}, keywords = {\v{s}kola, vjerou\v{c}itelj, pedago\v{s}ka kompetencija vjerou\v{c}itelja, osiguravanje kvalitete nastave vjeronauka}, title = {Pedago\v{s}ke kompetencije (vjero)u\v{c}itelja}, keyword = {\v{s}kola, vjerou\v{c}itelj, pedago\v{s}ka kompetencija vjerou\v{c}itelja, osiguravanje kvalitete nastave vjeronauka}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hrvati\'{c}, Neven}, year = {2008}, keywords = {school, religion teacher, religion teachers pedagogical competence, religious teaching quality assurance}, title = {Pedagogical competences of religion teachers}, keyword = {school, religion teacher, religion teachers pedagogical competence, religious teaching quality assurance}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font