Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 323267

Ponašanje potrošača "light" proizvoda na zagrebačkom tržištu


Cerjak, Marija; Rupčić, Ida; Tomić, Marina; Zrakić, Magdalena
Ponašanje potrošača "light" proizvoda na zagrebačkom tržištu // Journal of Central European Agriculture, 8 (2007), 2; 257-268 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 323267 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ponašanje potrošača "light" proizvoda na zagrebačkom tržištu
(Consumer bahaviour regarding “ light” food products on the Zagreb market)

Autori
Cerjak, Marija ; Rupčić, Ida ; Tomić, Marina ; Zrakić, Magdalena

Izvornik
Journal of Central European Agriculture (1332-9049) 8 (2007), 2; 257-268

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
“light” proizvodi; anketno ispitivanje; kupovno ponašanje; stavovi
(“light” products; survey; buying behaviour; attitudes)

Sažetak
Trend zdrave prehrane i spoznaje potrošača o povezanosti prehrane i zdravlja dovele su do povećane potrošnja proizvoda sa smanjenim udjelom masti i šećera, takozvanih "light" proizvoda. Da bi što bolje zadovoljili potrebe i zahtjeve potrošača, proizvođači "light" proizvoda moraju poznavati svoje potrošače. Cilj ovog istraživanja jeste opisati potrošače "light" proizvoda u Zagrebu i okolici. Usmeno anketno ispitivanje 102 slučajno odabranih potrošača "light" proizvoda je pokazalo da veliki broj potrošača barem povremeno konzumira "light" proizvode, ali da potrošači nisu dovoljno upoznati s pravim značenjem oznake "light". Spol, dob te stavovi ispitanika o vlastitom zdravlju i prehrani, kao i njihovi stavovi o "light" proizvodima utječu na konzumaciju takvih proizvoda. Rezultati istraživanja daju podlogu za definiranje marketinških aktivnosti proizvođača "light" proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada http jcea.agr.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Cerjak, Marija; Rupčić, Ida; Tomić, Marina; Zrakić, Magdalena
Ponašanje potrošača "light" proizvoda na zagrebačkom tržištu // Journal of Central European Agriculture, 8 (2007), 2; 257-268 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Cerjak, M., Rupčić, I., Tomić, M. & Zrakić, M. (2007) Ponašanje potrošača "light" proizvoda na zagrebačkom tržištu. Journal of Central European Agriculture, 8 (2), 257-268.
@article{article, author = {Cerjak, Marija and Rup\v{c}i\'{c}, Ida and Tomi\'{c}, Marina and Zraki\'{c}, Magdalena}, year = {2007}, pages = {257-268}, keywords = {“light” proizvodi, anketno ispitivanje, kupovno pona\v{s}anje, stavovi}, journal = {Journal of Central European Agriculture}, volume = {8}, number = {2}, issn = {1332-9049}, title = {Pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a "light" proizvoda na zagreba\v{c}kom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {“light” proizvodi, anketno ispitivanje, kupovno pona\v{s}anje, stavovi} }
@article{article, author = {Cerjak, Marija and Rup\v{c}i\'{c}, Ida and Tomi\'{c}, Marina and Zraki\'{c}, Magdalena}, year = {2007}, pages = {257-268}, keywords = {“light” products, survey, buying behaviour, attitudes}, journal = {Journal of Central European Agriculture}, volume = {8}, number = {2}, issn = {1332-9049}, title = {Consumer bahaviour regarding “ light” food products on the Zagreb market}, keyword = {“light” products, survey, buying behaviour, attitudes} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • AGRIS-CARIS Information Centre
  • CAB International





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font