Pregled bibliografske jedinice broj: 323143
Uskladištenje jabuka u ULO hladnjačama na području Požeško-slavonske županije kao bitan preduvjet uspješnom marketingu
Uskladištenje jabuka u ULO hladnjačama na području Požeško-slavonske županije kao bitan preduvjet uspješnom marketingu // VI. znanstveni kolokvij Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu : zbornik radova. Knj. 2 / Barković, Dražen ; Bacher, Urban ; Segetlija, Zdenko ; Ljubić, Frano ; Turkalj, Željko ; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
Osijek, 2006. str. 133-150 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 323143 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uskladištenje jabuka u ULO hladnjačama na području Požeško-slavonske županije kao bitan preduvjet uspješnom marketingu
(Storage of apples in a ULO cold stores on the territory of Požeško-slavonska county as an essential precondition for a successful marketing)
Autori
Herner, Željko ; Štefanac, Karolina ; Marinac, Antun
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
VI. znanstveni kolokvij Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu : zbornik radova. Knj. 2
/ Barković, Dražen ; Bacher, Urban ; Segetlija, Zdenko ; Ljubić, Frano ; Turkalj, Željko ; Lamza-Maronić, Maja - Osijek, 2006, 133-150
ISBN
978-953-253-020-9
Skup
Znanstveni kolokvij Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu (6 ; 2006)
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 19.10.2006
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
jabuke; marketing; skladištenje; ULO-hladnjače; tržište
(apples; marketing; warehousing; ULO cold store)
Sažetak
Skladištenje je uz izvršavanje narudžbe, držanje zaliha, pakiranje i transport jedna od logističkih funkcija, koja je ravnopravna s ostalim funkcijama u poduzeću (s proizvodnjom, kontrolingom, marketingom… ), te predstavlja čvor u logističkoj mreži, u kojem se proizvodi privremeno zadržavaju, ili prevode na drugi put koji vodi tom mrežom. Kao krucijalni problem u uspješnom marketingu jabuke, uočili smo nedostatak odgovarajućih skladišnih i logističkih kapaciteta kod proizvodnje jabuka, uslijed čega dolazi do mnogobrojnih marketinških anomalija. Zbog pomanjkanja marketinške infrastrukture (hladnjače i oprema za sortiranje i pakiranje), jabuka se čuva u neuvjetnim skladištima zbog čega dolazi do velikog kala (do 20% uroda), gubi se kvaliteta proizvoda, skraćuje se mogući rok skladištenja, a time i period trženja. Problem pomanjkanja uvjetnih (ULO) komora za smještaj i čuvanje jabuke na dulji rok (6-12 mjeseci), te prateće logističke opreme, dobro je poznat svim relevantnim subjektima u agraru. Stoga u radu predlažemo realizaciju ULO Projekta u Požeško-slavonskoj županiji uz najmanje moguće troškove i limitiranje rizika, kako bi jabuka bila konkurentna dobro organiziranoj ponudi zemalja okruženja (Italija, Austrija, Slovenija...).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija