Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 322364

Motivacijska orijentacija i suočavanje s neuspjehom u školi


Dražović, Renata
Motivacijska orijentacija i suočavanje s neuspjehom u školi, 2007., diplomski rad, Odjel za psihologiju, Zadar


CROSBI ID: 322364 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Motivacijska orijentacija i suočavanje s neuspjehom u školi
(Motivational orientation and coping with academic failure)

Autori
Dražović, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Odjel za psihologiju

Mjesto
Zadar

Datum
20.07

Godina
2007

Stranica
72

Mentor
Sorić, Izabela

Ključne riječi
motivacijska orijentacija; suočavanje; školski neuspjeh; optimizam
(motivational orientations; coping; academic failure; optimism)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je provjeriti u kojoj mjeri je djetetov doživljaj neuspjeha u školi i način suočavanja s jednim tako specifičnim stresorom povezan s osobinama ličnosti (optimizmom, pesimizmom i samopoštovanjem), s motivacijskim (ciljnim) orijentacijama i vrednovanjem školskog postignuća. U ispitivanju je sudjelovalo 220 ispitanika (učenika drugih i trećih razreda gimnazije), prosječne dobi od 16 godina. Rezultati su pokazali da su dječaci po svojoj ciljnoj orijentaciji više orijentirani na izbjegavanje truda te da imaju više samopoštovanje nego djevojke. Djevojke su više orijentirane na učenje, više vrednuju obrazovanje, intrinzično su motiviranije, a za suočavanje s neuspjehom u školi više koriste strategije riješavanja problema i traženja podrške. Učenici koji svoje školsko postignuće doživljavaju kao uspjeh imaju više samopoštovanje nego učenici koji svoje postignuće doživljavaju kao neuspjeh. K tome, "neuspješni" imaju izraženiju orijentaciju na izvedbu i pesimizam, te se s tim neuspjehom u većoj mjeri suočavaju emocionalnim reakcijama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
269-1301676-0821 - Medijacijska uloga emocija u procesu samoregulacije učenja (Sorić, Izabela, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Izabela Sorić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dražović, Renata
Motivacijska orijentacija i suočavanje s neuspjehom u školi, 2007., diplomski rad, Odjel za psihologiju, Zadar
Dražović, R. (2007) 'Motivacijska orijentacija i suočavanje s neuspjehom u školi', diplomski rad, Odjel za psihologiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dra\v{z}ovi\'{c}, Renata}, year = {2007}, pages = {72}, keywords = {motivacijska orijentacija, suo\v{c}avanje, \v{s}kolski neuspjeh, optimizam}, title = {Motivacijska orijentacija i suo\v{c}avanje s neuspjehom u \v{s}koli}, keyword = {motivacijska orijentacija, suo\v{c}avanje, \v{s}kolski neuspjeh, optimizam}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dra\v{z}ovi\'{c}, Renata}, year = {2007}, pages = {72}, keywords = {motivational orientations, coping, academic failure, optimism}, title = {Motivational orientation and coping with academic failure}, keyword = {motivational orientations, coping, academic failure, optimism}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font