Pregled bibliografske jedinice broj: 322195
Stjecanje znanja iz genetike kroz "igru"
Stjecanje znanja iz genetike kroz "igru" // Školski vjesnik, 43 (1994), 1; 105-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 322195 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stjecanje znanja iz genetike kroz "igru"
(Genetics knowledge acquisition by "playing")
Autori
Kostović-Vranješ, Vesna
Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 43
(1994), 1;
105-107
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
biologija; genetika; didaktiče igre
(biology; genetics; didactic games)
Sažetak
Učenici uvijek pokazuju izuzetan interes za nastavne sadržajae biologije, naročito teme iz genetike. U radu se daje obrada nastavne jedinice "Spolno vezane osobine" uz primjenu grafoskopa koji omogućava brzo i kvalitetno stjecanje znanja kroz "igru", a ujedno ostavlja nastavniku dovoljno vremena kako bi mogao odgovoriti na mnogobroja pitanja učenika vezana uz nasljeđivanje kod ljudi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split,
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Vesna Kostović-Vranješ
(autor)