Pregled bibliografske jedinice broj: 322155
Didaktičke igre u nastavi prirode i društva
Didaktičke igre u nastavi prirode i društva // Školski vjesnik, 55 (2006), 3-4; 337-352 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 322155 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Didaktičke igre u nastavi prirode i društva
(Didactic and computer games in science classes)
Autori
Kostović-Vranješ, Vesna ; Knego, Goranka
Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 55
(2006), 3-4;
337-352
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
didaktičke igre; računalne igre; natjecanja; socijalizacija učenika; nastava prirode i društva
(didactic games; computer games; competition; socialization of pupils; science classes)
Sažetak
Didaktička igra, kao nastavna situacija s elementima suradnje ili natjecanja, može se primijeniti na svim stupnjevima školovanja i u svim nastavnim područjima. U nastavi se igra koristi radi uvježbavanja određenih vještina, u terapeutske svrhe (primjerice socijalizacija učenika u početnim razredima školovanja) ili za poboljšanje ukupnog nastavnog ozračja. Igra je aktivnost kojoj se u našim školama ne poklanja dostatno pozornosti, a za koju su suvremena istraživanja i praksa pokazali da je uspješna i kao strategija za realizaciju ciljeva i nastavnih zadataka. Stoga su u ovom radu prikazane karakteristike didaktičkih igara te mogućnosti primjene klasične i računalne didaktičke igre u nastavi Prirode i društva u prvom razredu osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split,
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Vesna Kostović-Vranješ
(autor)