Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 321887

Provedba kontinuirane provjere znanja stranog jezika u struci prema Bolonjskom procesu


Kereković, Snježana
Provedba kontinuirane provjere znanja stranog jezika u struci prema Bolonjskom procesu // Strani jezici, 36 (2007), 4; 327-340 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 321887 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Provedba kontinuirane provjere znanja stranog jezika u struci prema Bolonjskom procesu
(Implementation of continuous assessment in the Technical English course in the new curriculum)

Autori
Kereković, Snježana

Izvornik
Strani jezici (0351-0840) 36 (2007), 4; 327-340

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
strani jezik u struci; tehnički engleski jezik; Bolonjski proces; kontinuirana provjera znanja
(ESP; technical English; the Bologna Process; continuous assessment)

Sažetak
U radu se prikazuju rezultati istraživanja provedenog na dvama uzorcima iz dvaju godišta studenata Fakulteta strojarstva i brodogranje Sveučilišta u Zagrebu. U prvoj su grupi anketirani studenti posljednje generacije koja je slušala nastavu iz tehničkog engleskog jezika i zatim polagala ispit prema starom nastavnom programu, dok su u drugoj grupi anketirani studenti prve generacije koja studira prema nastavnom programu usklađenom s Bolonjskom deklaracijom. Cilj ispitivanja je bio istražiti stavove studenata najprije u vezi s načinom polaganja ispita u dotičnim godištima, a zatim i stavove prema kontinuiranom učenju, motivaciji za učenje, napretku i zalaganju u učenju stranog jezika u struci. Rezultati pokazuju da je godište studenata čije se znanje provjerava kontinuirano prema načelu Bolonjskog procesa zadovoljnije takvim načinom provjere znanja od grupe studenata čije se znanje prema starom program provjeravalo jednokratno. Stavovi studenata u vezi s odnosom kontinuiranog učenja i uspjeha, motivacijom za učenje, napretkom i zalaganjem u objema su grupama sukladni, odnosno među njima nema statistički zanačajnih razlika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb

Profili:

Avatar Url Snježana Kereković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kereković, Snježana
Provedba kontinuirane provjere znanja stranog jezika u struci prema Bolonjskom procesu // Strani jezici, 36 (2007), 4; 327-340 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Kereković, S. (2007) Provedba kontinuirane provjere znanja stranog jezika u struci prema Bolonjskom procesu. Strani jezici, 36 (4), 327-340.
@article{article, author = {Kerekovi\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2007}, pages = {327-340}, keywords = {strani jezik u struci, tehni\v{c}ki engleski jezik, Bolonjski proces, kontinuirana provjera znanja}, journal = {Strani jezici}, volume = {36}, number = {4}, issn = {0351-0840}, title = {Provedba kontinuirane provjere znanja stranog jezika u struci prema Bolonjskom procesu}, keyword = {strani jezik u struci, tehni\v{c}ki engleski jezik, Bolonjski proces, kontinuirana provjera znanja} }
@article{article, author = {Kerekovi\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2007}, pages = {327-340}, keywords = {ESP, technical English, the Bologna Process, continuous assessment}, journal = {Strani jezici}, volume = {36}, number = {4}, issn = {0351-0840}, title = {Implementation of continuous assessment in the Technical English course in the new curriculum}, keyword = {ESP, technical English, the Bologna Process, continuous assessment} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Bibliographie Linguistique
  • Language Teaching
  • Linguistics Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts
  • Sociological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font