Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 321440

Uloga destinacije u promociji turističkog proizvoda Maistre d.d.


Maroš, Aida
Uloga destinacije u promociji turističkog proizvoda Maistre d.d., 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 321440 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga destinacije u promociji turističkog proizvoda Maistre d.d.
(Role of destination in promotion of Maistra d.d. touristic product)

Autori
Maroš, Aida

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
18.06

Godina
2007

Stranica
52

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
First, Ivana

Ključne riječi
turistički proizvod; marketinške aktivnosti; destinacija
(touristic product; marketing activity; destination)

Sažetak
Destinacija je jedan od najvažnijih i najkompleksnijih elemenata od tri temeljna elementa koji čine turistički proizvod. Kao takvu destinaciju definira prostor, prirodno okruženje, kulturno-povijesno nasljeđe, tradicija, te cjelokupan život koji se na tom prostoru događa, a koji uključuje svakodnevnu kulturu življenja, ekonomsko okruženje, političke okolnosti, razvijenost infrastrukture, znanost, kulturu u užem smislu, djelovanje sportskih udruga i sl. Unutar navedenih elemenata koji opisuju destinaciju postoje oni koji su uz pretpostavku odgovornog i održivog razvoja na određenom prostoru nepromjenjivi poput prirodnog nasljeđa, klime, kulturno-povijesnog nasljeđa i sl. Istovremeno, na razvoj drugog dijela elemenata koji čine destinaciju, poput razvoja infrastrukture, kulturnih događanja, sporta, gastronomije, razvoja shopping ponude, širenja ekonomskih aktivnosti, osnivanja raznih institucija, unapređenja educiranosti u najširem smislu, unapređenja dostupnosti informacija i sl., može se utjecati djelovanjem ključnih subjekata u destinaciji. Imajući u vidu da Maistra pri promišljanju operativnih aktivnosti polazi od činjenice da je destinacija ključna sastavnica turističkog proizvoda Maistre, kao takva ima bitnu funkcionalnu i marketinšku ulogu u gradnji ukupne turističke ponude te u njenom pozicioniranju, promociji i plasmanu. Time ujedno se i potvrđuje postavljena hipoteza da destinacija ima bitnu ulogu prilikom promoviranja turističkog proizvoda Maistre.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Maroš, Aida
Uloga destinacije u promociji turističkog proizvoda Maistre d.d., 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Maroš, A. (2007) 'Uloga destinacije u promociji turističkog proizvoda Maistre d.d.', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Maro\v{s}, Aida}, year = {2007}, pages = {52}, keywords = {turisti\v{c}ki proizvod, marketin\v{s}ke aktivnosti, destinacija}, title = {Uloga destinacije u promociji turisti\v{c}kog proizvoda Maistre d.d.}, keyword = {turisti\v{c}ki proizvod, marketin\v{s}ke aktivnosti, destinacija}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Maro\v{s}, Aida}, year = {2007}, pages = {52}, keywords = {touristic product, marketing activity, destination}, title = {Role of destination in promotion of Maistra d.d. touristic product}, keyword = {touristic product, marketing activity, destination}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font