Pregled bibliografske jedinice broj: 321440
Uloga destinacije u promociji turističkog proizvoda Maistre d.d.
Uloga destinacije u promociji turističkog proizvoda Maistre d.d., 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 321440 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga destinacije u promociji turističkog proizvoda Maistre d.d.
(Role of destination in promotion of Maistra d.d. touristic product)
Autori
Maroš, Aida
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
18.06
Godina
2007
Stranica
52
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
turistički proizvod; marketinške aktivnosti; destinacija
(touristic product; marketing activity; destination)
Sažetak
Destinacija je jedan od najvažnijih i najkompleksnijih elemenata od tri temeljna elementa koji čine turistički proizvod. Kao takvu destinaciju definira prostor, prirodno okruženje, kulturno-povijesno nasljeđe, tradicija, te cjelokupan život koji se na tom prostoru događa, a koji uključuje svakodnevnu kulturu življenja, ekonomsko okruženje, političke okolnosti, razvijenost infrastrukture, znanost, kulturu u užem smislu, djelovanje sportskih udruga i sl. Unutar navedenih elemenata koji opisuju destinaciju postoje oni koji su uz pretpostavku odgovornog i održivog razvoja na određenom prostoru nepromjenjivi poput prirodnog nasljeđa, klime, kulturno-povijesnog nasljeđa i sl. Istovremeno, na razvoj drugog dijela elemenata koji čine destinaciju, poput razvoja infrastrukture, kulturnih događanja, sporta, gastronomije, razvoja shopping ponude, širenja ekonomskih aktivnosti, osnivanja raznih institucija, unapređenja educiranosti u najširem smislu, unapređenja dostupnosti informacija i sl., može se utjecati djelovanjem ključnih subjekata u destinaciji. Imajući u vidu da Maistra pri promišljanju operativnih aktivnosti polazi od činjenice da je destinacija ključna sastavnica turističkog proizvoda Maistre, kao takva ima bitnu funkcionalnu i marketinšku ulogu u gradnji ukupne turističke ponude te u njenom pozicioniranju, promociji i plasmanu. Time ujedno se i potvrđuje postavljena hipoteza da destinacija ima bitnu ulogu prilikom promoviranja turističkog proizvoda Maistre.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka