Pregled bibliografske jedinice broj: 321432
Segmentacija tržišta, odabir ciljnog segmenta i pozicioniranje na primjeru poslovanja tvrtke Procter & Gamble
Segmentacija tržišta, odabir ciljnog segmenta i pozicioniranje na primjeru poslovanja tvrtke Procter & Gamble, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 321432 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Segmentacija tržišta, odabir ciljnog segmenta i pozicioniranje na primjeru poslovanja tvrtke Procter & Gamble
(Market segmentation, target market selection and positioning : case study Procter & Gamble)
Autori
Čuraković, Tanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
23.10
Godina
2007
Stranica
65
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
segmentacija tržišta; ciljni segment; pozicioniranje
(market segmantation; target market; positioning)
Sažetak
U radu je obrađena tematika koja se vezuje uz izlazak poduzeća na novo tržište i predstavljanje novog proizvoda tržištu na kojem poduzeće već posluje. Obrađene su cjeline vezane uz korake koji se provode pri segmentaciji tržišta, odabiru tržišta na koje se poduzeće želi usmjeriti, odnosno koje može uspješno zadovoljiti, te pozicioniranje poduzeća na odabranom segmentu. Pozicioniranje se sastoji od nekoliko manjih koraka od kojih se nijedan ne bi smio izostaviti da bi cijeli proces bio uspješan, te da bi poduzeće na kraju moglo pozitivno poslovati i na tržištu bilo percipirano kao takvo. Funkcioniranje predstavljene teorije objašnjeno je na poslovanju globalne internacionalne kompanije Procter & Gamble. Na primjeru poslovanja spomenute kompanije prikazano je kako segmentacija tržišta treba izgledati, te kako nakon odabira tržišta predstaviti proizvod populaciji na odabranom tržištu. Asortiman Wella proizvoda odabran je za detaljnije objašnjenje teorije na stvarnim proizvodima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka