Pregled bibliografske jedinice broj: 321343
Marketing dodane vrijednosti
Marketing dodane vrijednosti, 2007., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 321343 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing dodane vrijednosti
(Added Value Marketing)
Autori
Horvat, Đuro
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
08.12
Godina
2007
Stranica
336
Mentor
Meler, Marcel
Ključne riječi
dodana vrijednost; dobavni lanac; lanac dodane vrijednosti; marketing; marketing odnosa i suradnje;
(added value; supply chain; added value chain; marketing; relationship marketing;)
Sažetak
Rezultati znanstvenih istraživanja koji se prezentiraju u doktorskoj disertaciji predstavljaju doprinos ekonomskim znanostima kako u teorijskom tako i u aplikativnom smislu. U teorijskom smislu doprinos ekonomskim znanostima odnosi se na sljedeće: (a) razvoj znanstvene misli o marketingu općenito, a i posebno, vezano uz marketing dodane vrijednosti u suvremenim gospodarskim uvjetima u tržišnim gospodarstvima, i (b) u razvoj znanstvene misli u stvaranju prikladnih modela suvremenih marketinških i menadžerskih koncepata u našim uvjetima, koji bi mogli pomoći u stvaranju uspješnih marketinških strategija hrvatskih gospodarskih subjekata, da bi se oni mogli održati na dosadašnjim tržištima i penetrirati na nova tržišta.Doprinos doktorske disertacije ekonomskim znanostima u aplikativnom smislu odnosi se na empirijske spoznaje o vitalnim aspektima marketinga dodane vrijednosti. Radi se o ekonomskim učincima primjene marketinga dodane vrijednosti. Osim toga, temeljem teorijskih spoznaja i eksplikacija o marketingu dodane vrijednosti na mikro- i na makrorazini, te kritičke analize aktualne hrvatske marketinške stvarnosti, predočava se niz prijedloga moguće aplikacije suvremenih marketinških i menadžmentskih koncepata u našoj gospodarskoj praksi. U aplikativnom se smislu doprinos ekonomskim znanostima može ostvariti, zapravo, temeljem učinaka marketinga dodane vrijednosti. Primjenom marketinga dodane vrijednosti poboljšat će se percipirana vrijednost za novac svakog proizvoda kod potrošača. Radi se o fokusiranju na postizanje zadovoljstva potrošača temeljem velike privlačnosti postojećih proizvoda putem maksimalizacije vrijednosti. Na taj način aplikacija marketinga dodane vrijednosti utječe na povišenje konkurentnosti svakoga proizvoda i time na poslovne rezultate gospodarskoga subjekta. Dakle, marketing dodane vrijednosti ojačat će gospodarski subjekt i marketing učiniti mnogo relevantnijom koncepcijom u novome mileniju. Temeljem iznesenih preporuka u disertaciji potrebno je primijetiti da predložene moguće strategije za hrvatske gospodarske subjekte imaju za svrhu ostvarivanje njihovih konkurencijskih prednosti na domaćem i na inozemnom, globaliziranom tržištu. Okosnica svih tih strategija je marketing dodane vrijednosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek