Pregled bibliografske jedinice broj: 32099
Inovacijski pristupi ili razvojne perspektive predškolskog odgoja
Inovacijski pristupi ili razvojne perspektive predškolskog odgoja // Inovacijski pristupi-korak bliže djetetu / Božić, Ž. (ur.).
Rijeka: Odjel gradske uprave za odgoj i školstvo, 1997. str. 44-55 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 32099 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inovacijski pristupi ili razvojne perspektive predškolskog odgoja
(Inovative Approach or Developmental Perspectives in Preschool Education)
Autori
Krstović, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Inovacijski pristupi-korak bliže djetetu
/ Božić, Ž. - Rijeka : Odjel gradske uprave za odgoj i školstvo, 1997, 44-55
Skup
Inovacijski pristupi-korak bliže djetetu
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 27.10.1997. - 28.10.1997
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
razvojne perspektive; predškolska terminologija; inovacije
(developmental perspectives; preschool terminology; inovations)
Sažetak
U radu autorica problematizira terminološko - značenjsku dimenziju osnobvnih kategorija suvremene predškolske terminologije, u potrazi za autentičnim tumačenjem.U tom se cilju podastiru temeljne karakteristike svakoga od njih, dovodeći ih u kontekst osnovne problemske teme - inovacija u sustavu predškolskog odgoja s naznačenim teorijsko-praktičnim implikacijama.Tenninološki i značenjski inovacijski se pristupi tumače kao odgovor univerzalnoj čovjekovoj potrebi za stalnim unapredivanjem cjelokupnog životnog konteksta. Stalna razvojna gibanja dopiru do svih segmenata bogatog čovjekovog okružja, pa time i do odgoja i obrazovanja male djece.Inovacijski se pristupi promatraju u svjetlu suvremenih teorijskih opredjeljenja o značaju i mogućnostima utjecaja institucije u cjelokupnom razvojnom dosegu ličnosti. Autorica izvodi dvije razine poimanja inovacijskih pristupa, od kojih posebno naglašava njihovu razvojnost kao osnovu izgradnje nove persepktive cjelokupnosti teorije i prakse predškoskog odgoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA