Pregled bibliografske jedinice broj: 32059
Moda i dizajn u marketingu i proizvodnji tekstila i odjeće
Moda i dizajn u marketingu i proizvodnji tekstila i odjeće // Tekstil, 46 (1997), 1; 2 - 10 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 32059 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Moda i dizajn u marketingu i proizvodnji tekstila i odjeće
(Fashion and Design in Textile and Garment Marketing and Production)
Autori
Drvar, Zlatko
Izvornik
Tekstil (04925882) 46
(1997), 1;
2 - 10
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Konstrukcija i proizvodnja tekstila; tehničke i tehnološke značajke; gospodarstvo
(Design and textile production; technical and technological characteristics; economy)
Sažetak
Marketing je poslovna aktivnost koja istražuje tržište, utvrđuje ciljne skupine potrošača čije bi potrebe moglo zadovoljavati poduzeće s obzirom na svoje tehničke i tehnološke mogućnosti. Marketing predlaže dizajnerima najvažnija funkcionalna, estetska i gospodarska svojstva proizvoda, komunicira s tržištem i putem kanala prodaje distribuira proizvode do potrošača. Tržište postavlja na proizvode tekstilne i odjevne industrije specifične modne zahtjeve. Moda u širem smislu je sociološki, kulturološki i gospodarski fenomen, koji u velikoj mjeri utječe na prodaju proizvoda. U užem smislu, moda je način odijevanja, osobnog izražavanja i medij komunikacije među ljudima. Na dizajneru je zadatak da proizvod projektira, uvažavajući elemente mode te ostala tehnička i tržišna svojstva proizvoda, stvarajući time uvjete da marketing obavi svoj dio zadatka
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tekstilna tehnologija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Research Alert
- Materials Science Citation Index
- Chemical Abstracts
- Word Textile Abstracts