Pregled bibliografske jedinice broj: 32037
Kvalitativni pristup evaluaciji institucionalnog predškolskog odgoja
Kvalitativni pristup evaluaciji institucionalnog predškolskog odgoja // Vrednovanje obrazovnog procesa, programa, ostvarivanja, učinka / Peko, Anđelka ; Mužić, Vladimir (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996. str. 111-132
CROSBI ID: 32037 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvalitativni pristup evaluaciji institucionalnog predškolskog odgoja
(Qualitative approach to evaluation of institutional pre-school education)
Autori
Babić, Nada
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Vrednovanje obrazovnog procesa, programa, ostvarivanja, učinka
Urednik/ci
Peko, Anđelka ; Mužić, Vladimir
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
1996
Raspon stranica
111-132
ISBN
953-96006-0-9
Ključne riječi
evaluacija, kvalitativna metodologija, funkcionalna analiza
(evaluation, qualitative methodology, functional analysis)
Sažetak
U radu se prezentiraju osnovne postavke i rezultati kvalitativne metodologije institucionalnog predškolskog odgoja.
Evaluacija kao metodologijski postupak služi sustavnom cjelovitom prikupljanju i analiziranju činjenica u svrhu što preciznijeg, objektivnijeg i vrijednosno neutralnijeg procjenjivanja odabranih parametara predškolske stvamosti.
Kvalitativna paradigma evaluacije (derivirana iz socijalne antropologije i ekološke psihologije) usmjerena je na proces, dinamiku i odnos, na naturalističku opservaciju i njenu validnost. Cjelovito obuhvaćanje, sustavni opis i procjenjivanje situacijskih konteksta (najčešće komunikacijsko-interakcijskih) u njihovoj unutrašnjoj koherentnosti i kompleksnosti čini bit kvalitativne evaluacije.
Na primjeru istraživanja ponašanja odgajatelja u institucionalnom - vrtićnom kontekstu prikazane su mogućnosti korištenja konstruiranog modela funkcionalne analize.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija