Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 32037

Kvalitativni pristup evaluaciji institucionalnog predškolskog odgoja


Babić, Nada
Kvalitativni pristup evaluaciji institucionalnog predškolskog odgoja // Vrednovanje obrazovnog procesa, programa, ostvarivanja, učinka / Peko, Anđelka ; Mužić, Vladimir (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996. str. 111-132


CROSBI ID: 32037 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvalitativni pristup evaluaciji institucionalnog predškolskog odgoja
(Qualitative approach to evaluation of institutional pre-school education)

Autori
Babić, Nada

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Vrednovanje obrazovnog procesa, programa, ostvarivanja, učinka

Urednik/ci
Peko, Anđelka ; Mužić, Vladimir

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
1996

Raspon stranica
111-132

ISBN
953-96006-0-9

Ključne riječi
evaluacija, kvalitativna metodologija, funkcionalna analiza
(evaluation, qualitative methodology, functional analysis)

Sažetak
U radu se prezentiraju osnovne postavke i rezultati kvalitativne metodologije institucionalnog predškolskog odgoja. Evaluacija kao metodologijski postupak služi sustavnom cjelovitom prikupljanju i analiziranju činjenica u svrhu što preciznijeg, objektivnijeg i vrijednosno neutralnijeg procjenjivanja odabranih parametara predškolske stvamosti. Kvalitativna paradigma evaluacije (derivirana iz socijalne antropologije i ekološke psihologije) usmjerena je na proces, dinamiku i odnos, na naturalističku opservaciju i njenu validnost. Cjelovito obuhvaćanje, sustavni opis i procjenjivanje situacijskih konteksta (najčešće komunikacijsko-interakcijskih) u njihovoj unutrašnjoj koherentnosti i kompleksnosti čini bit kvalitativne evaluacije. Na primjeru istraživanja ponašanja odgajatelja u institucionalnom - vrtićnom kontekstu prikazane su mogućnosti korištenja konstruiranog modela funkcionalne analize.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
122002

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Nada Babić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Nada
Kvalitativni pristup evaluaciji institucionalnog predškolskog odgoja // Vrednovanje obrazovnog procesa, programa, ostvarivanja, učinka / Peko, Anđelka ; Mužić, Vladimir (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996. str. 111-132
Babić, N. (1996) Kvalitativni pristup evaluaciji institucionalnog predškolskog odgoja. U: Peko, A. & Mužić, V. (ur.) Vrednovanje obrazovnog procesa, programa, ostvarivanja, učinka. Osijek, Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, str. 111-132.
@inbook{inbook, author = {Babi\'{c}, Nada}, year = {1996}, pages = {111-132}, keywords = {evaluacija, kvalitativna metodologija, funkcionalna analiza}, isbn = {953-96006-0-9}, title = {Kvalitativni pristup evaluaciji institucionalnog pred\v{s}kolskog odgoja}, keyword = {evaluacija, kvalitativna metodologija, funkcionalna analiza}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Babi\'{c}, Nada}, year = {1996}, pages = {111-132}, keywords = {evaluation, qualitative methodology, functional analysis}, isbn = {953-96006-0-9}, title = {Qualitative approach to evaluation of institutional pre-school education}, keyword = {evaluation, qualitative methodology, functional analysis}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font