Pregled bibliografske jedinice broj: 319928
Segmentacija tržišta u djelatnostima održavanja
Segmentacija tržišta u djelatnostima održavanja // Zbornik radova s znanstveno stručnog skupa Organizacija i tehnologija održavanja OTO 2007. / Đuro Banaj (ur.).
Požega: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Veleučilište u Požegi ; Hrvatsko društvo održavatelja, 2007. str. 61.-67. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 319928 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Segmentacija tržišta u djelatnostima održavanja
Autori
Andrlić Berislav ; Raguž, Mario ; Lacković, Krešo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova s znanstveno stručnog skupa Organizacija i tehnologija održavanja OTO 2007.
/ Đuro Banaj - Požega : Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Veleučilište u Požegi ; Hrvatsko društvo održavatelja, 2007, 61.-67.
ISBN
978-953-6331-54-3
Skup
Organizacija i tehnologija održavanja OTO 2007.
Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 13.04.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
tržište; održavanje; segmentacija
(market; maintaining; segmentation)
Sažetak
U današnjim okolnostima promatranje kupaca kao jedinstvene skupine može štetiti tržišnom uspjehu. Budući da oni, zahvaljujući svojim široko izdiferenciranim potrebama i motivima, nisu homogeni, već naprotiv, heterogeni, potrebno je primijeniti segmentaciju tržišta. Njome se osmišljavaju i primjenjuju različiti marketinški programi kojima se namjeravaju podmirivati istovjetne potrebe i želje različitih segmenata potrošača. Poduzeća iz svih grana djelatnosti, pa tako i iz djelatnosti održavanja, koriste strategiju segmentacije tržišta u svom strateškom marketinškom planiranju. U radu će biti dat prikaz osnovnih varijabli na osnovu kojih se provodi segmentacija u djelatnostima održavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija