Pregled bibliografske jedinice broj: 319927
Primjena marketinga na tržištu meda
Primjena marketinga na tržištu meda // Zbornik radova s znanstveno stručnog skupa 4. Pčelarski dani 2007. / Puškadija, Zlatko (ur.).
Vinkovci: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 70-81 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 319927 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena marketinga na tržištu meda
Autori
Marinac, Antun ; Andrlić, Berislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova s znanstveno stručnog skupa 4. Pčelarski dani 2007.
/ Puškadija, Zlatko - Vinkovci : Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007, 70-81
ISBN
953-6331-51-9
Skup
4. Pčelarski dani 2007.
Mjesto i datum
Vinkovci, Hrvatska, 09.03.2007. - 11.03.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
marketing ; tržište ; istraživanje tržišta ; med ; cijena ; promocija ; distribucija
(marketing ; market ; market research ; honey ; price ; promotion ; distribution)
Sažetak
Budući da je med osim za naturalnu potrošnju, namijenjen i za tržište, hrvatski ponuđači meda moraju svoje napore usmjeriti prema tržištu i zadovoljenju potražnje koja se na njemu javlja. To je jedino mogu postići primjenom marketinških aktivnosti, koje uvijek u središtu pažnje stavljaju kupce prema kojima će usmjeriti sve svoje napore i sredstva, a sve s ciljem zadovoljenja njihovih potreba i ostvarenja profita. Marketinške aktivnosti nisu samo zadatak pčelara, nego i pčelarskih zadruga, trgovine, ugostiteljstva te države. Ponuđači meda bi trebali shvatiti da marketing nije umijeće prodaje meda već spoznaja na temelju informacija dobivenih s tržišta kakav med proizvoditi da bi zadovoljili potrebe, koje se na tržištu javljaju. U radu polazimo od teze da hrvatski proizvođači trebaju identificirati potrebe kupaca putem istraživanja tržišta i na tim rezultatima razvijti proizvod- med koji tržište prihvaća, te formirati odgovarajuću cijenu, distribuciju i njihovu djelotvornu promociju. Vođeni tom mišlju, taj proizvod moći će puno lakše prodati te time ostvariti profit.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Požegi