Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 319927

Primjena marketinga na tržištu meda


Marinac, Antun; Andrlić, Berislav
Primjena marketinga na tržištu meda // Zbornik radova s znanstveno stručnog skupa 4. Pčelarski dani 2007. / Puškadija, Zlatko (ur.).
Vinkovci: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 70-81 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 319927 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena marketinga na tržištu meda

Autori
Marinac, Antun ; Andrlić, Berislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova s znanstveno stručnog skupa 4. Pčelarski dani 2007. / Puškadija, Zlatko - Vinkovci : Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007, 70-81

ISBN
953-6331-51-9

Skup
4. Pčelarski dani 2007.

Mjesto i datum
Vinkovci, Hrvatska, 09.03.2007. - 11.03.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
marketing ; tržište ; istraživanje tržišta ; med ; cijena ; promocija ; distribucija
(marketing ; market ; market research ; honey ; price ; promotion ; distribution)

Sažetak
Budući da je med osim za naturalnu potrošnju, namijenjen i za tržište, hrvatski ponuđači meda moraju svoje napore usmjeriti prema tržištu i zadovoljenju potražnje koja se na njemu javlja. To je jedino mogu postići primjenom marketinških aktivnosti, koje uvijek u središtu pažnje stavljaju kupce prema kojima će usmjeriti sve svoje napore i sredstva, a sve s ciljem zadovoljenja njihovih potreba i ostvarenja profita. Marketinške aktivnosti nisu samo zadatak pčelara, nego i pčelarskih zadruga, trgovine, ugostiteljstva te države. Ponuđači meda bi trebali shvatiti da marketing nije umijeće prodaje meda već spoznaja na temelju informacija dobivenih s tržišta kakav med proizvoditi da bi zadovoljili potrebe, koje se na tržištu javljaju. U radu polazimo od teze da hrvatski proizvođači trebaju identificirati potrebe kupaca putem istraživanja tržišta i na tim rezultatima razvijti proizvod- med koji tržište prihvaća, te formirati odgovarajuću cijenu, distribuciju i njihovu djelotvornu promociju. Vođeni tom mišlju, taj proizvod moći će puno lakše prodati te time ostvariti profit.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Požegi

Profili:

Avatar Url Antun Marinac (autor)

Avatar Url Berislav Andrlić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marinac, Antun; Andrlić, Berislav
Primjena marketinga na tržištu meda // Zbornik radova s znanstveno stručnog skupa 4. Pčelarski dani 2007. / Puškadija, Zlatko (ur.).
Vinkovci: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 70-81 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Marinac, A. & Andrlić, B. (2007) Primjena marketinga na tržištu meda. U: Puškadija, Z. (ur.)Zbornik radova s znanstveno stručnog skupa 4. Pčelarski dani 2007..
@article{article, author = {Marinac, Antun and Andrli\'{c}, Berislav}, editor = {Pu\v{s}kadija, Z.}, year = {2007}, pages = {70-81}, keywords = {marketing, tr\v{z}i\v{s}te, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, med, cijena, promocija, distribucija}, isbn = {953-6331-51-9}, title = {Primjena marketinga na tr\v{z}i\v{s}tu meda}, keyword = {marketing, tr\v{z}i\v{s}te, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, med, cijena, promocija, distribucija}, publisher = {Poljoprivredni fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Vinkovci, Hrvatska} }
@article{article, author = {Marinac, Antun and Andrli\'{c}, Berislav}, editor = {Pu\v{s}kadija, Z.}, year = {2007}, pages = {70-81}, keywords = {marketing, market, market research, honey, price, promotion, distribution}, isbn = {953-6331-51-9}, title = {Primjena marketinga na tr\v{z}i\v{s}tu meda}, keyword = {marketing, market, market research, honey, price, promotion, distribution}, publisher = {Poljoprivredni fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Vinkovci, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font