Pregled bibliografske jedinice broj: 319817
E- marketing u drvnoj industriji
E- marketing u drvnoj industriji // Drvo-stručni časopis za drvnu industriju, obrt, tehnologiju, trgovinu i informatiku, 7 (2005), 14-15 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 319817 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E- marketing u drvnoj industriji
Autori
Andrlić Berislav ; Idlbek Robert
Izvornik
Drvo-stručni časopis za drvnu industriju, obrt, tehnologiju, trgovinu i informatiku (1330-6618) 7
(2005);
14-15
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
e-marketing; web portal
Sažetak
Internet predstavlja idealno sredstvo komunikacije koje smanjuje trenutne barijere u komunikaciji i omogućavat će sve veću povezanost poslovnih subjekata u budućnosti.Drvna industrija, kao i svaka druga grana industrije, okuplja velik broj tvrtki koje proizvode slične ili različite proizvode, po sličnim ili različitim cijenama. Krajnji kupac u ulozi poduzeća ili fizičke osobe vrlo teško može doći do podataka o ponudama raznih ponuđača proizvoda ili usluga koje ga zanimaju. Upravo u tom trenutku na scenu dolaze različiti poslovni koncepti elektroničkog poslovanja koji za cilj imaju okupiti ponudu i potražnju na jednom mjestu, ali i omogućiti korisnicima mogućnost proširenja vlastitih informacijskih sustava te omogućiti automatiziranu razmjenu i obradu podataka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija