Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 319806

The significance of the marketing strategy in the product development on the global market


Budić Hrvoje; Andrlić, Berislav
The significance of the marketing strategy in the product development on the global market // Proceedings of the 4th DAAAM International Conference on Advanced Technologies for Developing Countries on the occasion of 30th Anniversary of University of Osijek / Katalinic, Branko (ur.).
Slavonski Brod: DAAAM International Vienna, 2005. str. 15-20 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 319806 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
The significance of the marketing strategy in the product development on the global market

Autori
Budić Hrvoje ; Andrlić, Berislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings of the 4th DAAAM International Conference on Advanced Technologies for Developing Countries on the occasion of 30th Anniversary of University of Osijek / Katalinic, Branko - Slavonski Brod : DAAAM International Vienna, 2005, 15-20

ISBN
3-901509-49-6

Skup
4th DAAAM International Conference on Advanced Technologies for Developing Countries on the occasion of 30th Anniversary of University of Osijek

Mjesto i datum
Slavonski Brod, Hrvatska, 21.09.2005. - 24.09.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
global market ; marketing mix ; product policy ; positioning ; differenciation
(globalno tržište ; marketinški miks ; politika prozvoda ; pozicioniranje ; diferencijacija)

Sažetak
Upravljanje marketinškim miksom na globalnom tržištu je stvaranje takve kombinacije proizvoda, cijene, distribucije i promocije koja će u najvećoj mogućoj mjeri zadovoljiti potrebe pojedinih skupina potrošača i segmenata stranih tržišta. S obzirom da se kupci na stranim tržištima razlikuju prema iskazanim potrebama i upravljanje marketinškim miksom za različite kupce iziskuje različita rješenja.U radu su objašnjene strategije marketinga specifične za globalno tržište te njihova primjena.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Strojarski fakultet, Slavonski Brod,
Veleučilište u Požegi

Profili:

Avatar Url Hrvoje Budić (autor)

Avatar Url Berislav Andrlić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Budić Hrvoje; Andrlić, Berislav
The significance of the marketing strategy in the product development on the global market // Proceedings of the 4th DAAAM International Conference on Advanced Technologies for Developing Countries on the occasion of 30th Anniversary of University of Osijek / Katalinic, Branko (ur.).
Slavonski Brod: DAAAM International Vienna, 2005. str. 15-20 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Budić Hrvoje & Andrlić, B. (2005) The significance of the marketing strategy in the product development on the global market. U: Katalinic, B. (ur.)Proceedings of the 4th DAAAM International Conference on Advanced Technologies for Developing Countries on the occasion of 30th Anniversary of University of Osijek.
@article{article, author = {Andrli\'{c}, Berislav}, editor = {Katalinic, B.}, year = {2005}, pages = {15-20}, keywords = {global market, marketing mix, product policy, positioning, differenciation}, isbn = {3-901509-49-6}, title = {The significance of the marketing strategy in the product development on the global market}, keyword = {global market, marketing mix, product policy, positioning, differenciation}, publisher = {DAAAM International Vienna}, publisherplace = {Slavonski Brod, Hrvatska} }
@article{article, author = {Andrli\'{c}, Berislav}, editor = {Katalinic, B.}, year = {2005}, pages = {15-20}, keywords = {globalno tr\v{z}i\v{s}te, marketin\v{s}ki miks, politika prozvoda, pozicioniranje, diferencijacija}, isbn = {3-901509-49-6}, title = {The significance of the marketing strategy in the product development on the global market}, keyword = {globalno tr\v{z}i\v{s}te, marketin\v{s}ki miks, politika prozvoda, pozicioniranje, diferencijacija}, publisher = {DAAAM International Vienna}, publisherplace = {Slavonski Brod, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font