Pregled bibliografske jedinice broj: 319806
The significance of the marketing strategy in the product development on the global market
The significance of the marketing strategy in the product development on the global market // Proceedings of the 4th DAAAM International Conference on Advanced Technologies for Developing Countries on the occasion of 30th Anniversary of University of Osijek / Katalinic, Branko (ur.).
Slavonski Brod: DAAAM International Vienna, 2005. str. 15-20 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 319806 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
The significance of the marketing strategy in the
product development on the global market
Autori
Budić Hrvoje ; Andrlić, Berislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the 4th DAAAM International Conference on Advanced Technologies for Developing Countries on the occasion of 30th Anniversary of University of Osijek
/ Katalinic, Branko - Slavonski Brod : DAAAM International Vienna, 2005, 15-20
ISBN
3-901509-49-6
Skup
4th DAAAM International Conference on Advanced Technologies for Developing Countries on the occasion of 30th Anniversary of University of Osijek
Mjesto i datum
Slavonski Brod, Hrvatska, 21.09.2005. - 24.09.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
global market ; marketing mix ; product policy ; positioning ; differenciation
(globalno tržište ; marketinški miks ; politika prozvoda ; pozicioniranje ; diferencijacija)
Sažetak
Upravljanje marketinškim miksom na globalnom tržištu je stvaranje takve kombinacije proizvoda, cijene, distribucije i promocije koja će u najvećoj mogućoj mjeri zadovoljiti potrebe pojedinih skupina potrošača i segmenata stranih tržišta. S obzirom da se kupci na stranim tržištima razlikuju prema iskazanim potrebama i upravljanje marketinškim miksom za različite kupce iziskuje različita rješenja.U radu su objašnjene strategije marketinga specifične za globalno tržište te njihova primjena.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Strojarski fakultet, Slavonski Brod,
Veleučilište u Požegi