Pregled bibliografske jedinice broj: 319796
Istraživanja tržišta u funkciji upravljanja marketingom u konditorskoj industriji
Istraživanja tržišta u funkciji upravljanja marketingom u konditorskoj industriji, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 319796 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanja tržišta u funkciji upravljanja marketingom u konditorskoj industriji
(Market research in function of marketing planning in confectionery industry)
Autori
Andrlić, Berislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
12.07
Godina
2006
Stranica
181
Mentor
Prof.dr.sc. Tihomir Vranešević
Ključne riječi
istraživanje tržišta; strategija marketinga
(market research; marketing strategy)
Sažetak
U radu je prikazano stanje u hrvatskoj konditorskoj industriji s aspekta značaja istraživanja tržišta koje ono ima u upravljanju marketingom. Nakon uvodnog dijela rada, utvrđene su temeljne teorijske pretpostavke primjene marketinga konzultirajući relevantnu domaću i stranu literaturu. Posebna pozornost u radu je posvećena konditorskom tržištu u Republici Hrvatskoj. Analiziran je povijeni kontekst tržišta, sadašnje stanje te buduće perspektive i trendovi. Zatim su pojašnjene temeljne odrednice upravljanja marketingom te značaj tržišnih istraživanja i njihove implementacije na primjeru vodećih hrvatskih konditora (Zvečevo, Kraš, Kandit.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb,
Veleučilište u Požegi
Profili:
Berislav Andrlić
(autor)