Pregled bibliografske jedinice broj: 319635
Timski rad studenata
Timski rad studenata // Napredak, 148 (2007), 3; 329-343 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 319635 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Timski rad studenata
(Student teamwork)
Autori
Tatković, Nevenka
Izvornik
Napredak (1330-0059) 148
(2007), 3;
329-343
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
timski rad; visoko obrazovanje; interdisciplinarni pristup; timske vještine.
(teamwork; transdisciplinary approach; teamwork skills; higher education)
Sažetak
Svrha ovog rada je uputiti na kompleksnost pojma « ; timski rad» ; , na uvjete formiranja tima, prednosti, nedostatke i kočnice timskog rada. Želi se upozoriti i na njegovu važnost za studente i mlade u današnje doba tržišne orijentacije, kada se , osim formalnog obrazovanja, u poslovnom svijetu traže sposobnosti za timski rad. Mnogi znanstvenici smatraju da je prošlo vrijeme genijalnih pojedinaca u znanosti i istraživanju te da je suvremena znanost timski orijentirana, multidisciplinarna i usmjerena prema transdisciplinarnoj paradigmi. Da bi tim bio učinkovit, individualna kreativnost trebala bi se razviti u timsku kreativnost, a interdisciplinarnost u transdisciplinarnost. Kod učinkovitih i kreativnih timova u znanosti i obrazovanju potencijalno individualna kreativnost trebala bi se transformirati u novu kvalitetu koja neće biti samo zbroj pojedinačnih kreativnosti, nego nova vrijednost. Timski raditi znači biti kompetentan za transdisciplinarni pristup cjelini različitih aspekata zajedničkog, često vrlo kompleksnog problema koji treba riješiti da bi se došlo do zajedničkog cilja. Učinkovitost tima ovisi o zadovoljstvu pojedinca u timu, o vlastitom statusu u timu, emocionalnom i interpersonalnom ozračju unutar tima, stupnju i kvaliteti prihvaćenosti od ostalih članova tima, interpersonalnih odnosa među članovima tima, kvaliteti komunikacije, interpersonalnoj stabilnosti tima, reciprocitetu i mnogim drugim čimbenicima. Sve su to kompleksna pitanja na koja studentima treba odgovoriti već tijekom visokoškolskog obrazovanja. Stoga se u radu, osim teorijskog razmatranja problema timskog rada, iznose i rezultati istraživanja gledišta studenata pulskog Sveučilišta o toj temi te se prezentiraju pojedine vježbe timskog rada koje prikazuju metodički put usvajanja vještina timskog rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
140-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu
Ustanove:
Visoka učiteljska škola u Puli
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Social Servicw Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts
- Linguistic&Language Behavior Abstracts.