Pregled bibliografske jedinice broj: 319501
Znanstveni kurikulum kroz STS paradigmu
Znanstveni kurikulum kroz STS paradigmu // Metodički ogledi, Vol. 14 (2007), 26 (2); 101-116 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 319501 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Znanstveni kurikulum kroz STS paradigmu
(The scientific curriculum through the STS paradigm)
Autori
Svedružić, Antonio
Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) Vol. 14
(2007), 26 (2);
101-116
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
humanistički ; kurikulum ; STS ; znanstveni
(curriculum ; humanistic ; scientific ; STS)
Sažetak
Teškoće u učenju znanstvenog sadržaja, neiskrena i mitska slika znanosti i znanstvenika, nedovoljna integriranost tehnoloških i društvenih aspekata znanosti u znanstveni kurikulum, načelna, ali ne i stvarna implementacija modernih metodika u nastavi znanosti, neki su od osnovnih nedostataka znanstvenog obrazovanja. Posljedice su slab interes za znanost, neprimjenjivost znanstvenih znanja u svakodnevni život i nedovoljna znanstvena pismenost. Kao jednu od mogućih alternativa takvom znanstvenom obrazovanju, autor rada postavlja STS (znanost-tehnologija-društvo) paradigmu. U radu je STS paradigma prikazana je kroz četiri aspekta kurikuluma: funkcija, sadržaj, struktura i slijed.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- The Philosopher's Index
- Electronic Journals Online Library
- Hrčak
- DOAJ - Directory of Open Access Journals