Pregled bibliografske jedinice broj: 318986
Zašto je Vegeta okus koji se pamti? - utjecaj marke na stav potrošača
Zašto je Vegeta okus koji se pamti? - utjecaj marke na stav potrošača, 2008., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 318986 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zašto je Vegeta okus koji se pamti? - utjecaj marke na stav potrošača
(Vegeta - Brand influence on consumer attitude)
Autori
Javor, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
22.01
Godina
2008
Stranica
51
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
marka; stav potrošača; Vegeta
(brand; consumer attitude; Vegeta)
Sažetak
Odnosom povjerenja između potrošača i proizvođača, potrošač bez razmišljanja kupuje određenu marku. Potrošači se mijenjaju pri svakoj kupnji. Odabir marke ovisi o tome koje emocije su zapamćene u trenutku odluke. Pri odluci potrošač različito percipira marke. Osobnost marke se definira kao skupina ljudskih karakteristika marke. Percepcija je proces odabira, organizacije i interpretacije informacija. Zamjenom jedva zamjetnih razlika želi se ispraviti ili poboljšati proizvod. Marka se bori za pozornost, pozitivnu percepciju, stvaranje preferencija, utjecaj na kupnju i odabir. Kvaliteta se ocjenjuje na temelju informacija poput boje, veličine, okusa, arome ili cijene. Potrošači nastoje poboljšati, promijeniti ili proširiti sliku o sebi, reagiraju na oglašavanje, proizvode, pakiranje, stavovima i društvenom situacijom te je percepcija jedinstvena. Osobnost marke utječe na osobnost potrošača. Vegeta je jedinstvena, originalna i privlačna. Važnost potvrđuju brojna priznanja. Uočena je razlika razmišljanja žena i muškarca. Vegeta odražava način života potrošača, osobnosti i društvene vrijednosti. Postala je sinonim za začine. Cijenu opravdavaju koristi proizvoda. Bitno je znati što se markom želi postići. Nikad se neće u potpunosti zadovoljiti ukusi svih potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)