Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 318986

Zašto je Vegeta okus koji se pamti? - utjecaj marke na stav potrošača


Javor, Marina
Zašto je Vegeta okus koji se pamti? - utjecaj marke na stav potrošača, 2008., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 318986 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zašto je Vegeta okus koji se pamti? - utjecaj marke na stav potrošača
(Vegeta - Brand influence on consumer attitude)

Autori
Javor, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
22.01

Godina
2008

Stranica
51

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
marka; stav potrošača; Vegeta
(brand; consumer attitude; Vegeta)

Sažetak
Odnosom povjerenja između potrošača i proizvođača, potrošač bez razmišljanja kupuje određenu marku. Potrošači se mijenjaju pri svakoj kupnji. Odabir marke ovisi o tome koje emocije su zapamćene u trenutku odluke. Pri odluci potrošač različito percipira marke. Osobnost marke se definira kao skupina ljudskih karakteristika marke. Percepcija je proces odabira, organizacije i interpretacije informacija. Zamjenom jedva zamjetnih razlika želi se ispraviti ili poboljšati proizvod. Marka se bori za pozornost, pozitivnu percepciju, stvaranje preferencija, utjecaj na kupnju i odabir. Kvaliteta se ocjenjuje na temelju informacija poput boje, veličine, okusa, arome ili cijene. Potrošači nastoje poboljšati, promijeniti ili proširiti sliku o sebi, reagiraju na oglašavanje, proizvode, pakiranje, stavovima i društvenom situacijom te je percepcija jedinstvena. Osobnost marke utječe na osobnost potrošača. Vegeta je jedinstvena, originalna i privlačna. Važnost potvrđuju brojna priznanja. Uočena je razlika razmišljanja žena i muškarca. Vegeta odražava način života potrošača, osobnosti i društvene vrijednosti. Postala je sinonim za začine. Cijenu opravdavaju koristi proizvoda. Bitno je znati što se markom želi postići. Nikad se neće u potpunosti zadovoljiti ukusi svih potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Javor, Marina
Zašto je Vegeta okus koji se pamti? - utjecaj marke na stav potrošača, 2008., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Javor, M. (2008) 'Zašto je Vegeta okus koji se pamti? - utjecaj marke na stav potrošača', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Javor, Marina}, year = {2008}, pages = {51}, keywords = {marka, stav potro\v{s}a\v{c}a, Vegeta}, title = {Za\v{s}to je Vegeta okus koji se pamti? - utjecaj marke na stav potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {marka, stav potro\v{s}a\v{c}a, Vegeta}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Javor, Marina}, year = {2008}, pages = {51}, keywords = {brand, consumer attitude, Vegeta}, title = {Vegeta - Brand influence on consumer attitude}, keyword = {brand, consumer attitude, Vegeta}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font