Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 318954

Utjecaj oglašavanja na potrošače


Fišić, Sanda
Utjecaj oglašavanja na potrošače, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 318954 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj oglašavanja na potrošače
(Promotion impact on customers)

Autori
Fišić, Sanda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
09.10

Godina
2007

Stranica
75

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
oglašavanje; mediji; tržišno komuniciranje
(promotion; media; market communication)

Sažetak
Oglašavanje i mediji osnova su tržišnog komuniciranja. Problematika rada određena je upravo u tim okvirima, a odnosi se na povezivanje proizvoda ili usluge s potrošačem. Svrha teme bila je upoznati pojmove vezane uz oglašavanje, ulogu i primjenu oglašavanja te utjecaj oglašavanja na potrošače, a potom, zaći u problematiku ponašanja kupaca, procesa odlučivanja, motivacije i preferencije, analizu stavova i mišljenja o oglašavanju. Ciljevi rada svedeni su na razumijevanje pojma, nastanka i oblika oglašavanja ; istraživanje uloge oglašavanja u okvirima pravnih normi ; upoznavanje glavnih koraka u razvoju oglašivačke kampanje ; spoznavanje čimbenika koji utječu na ponašanje potrošača ; analizu procesa donošenja odluka u kupovini i istraživanje utjecaja oglašivačkih poruka i medija na potrošače. Ciljevi su dosegnuti teoretskim i praktičnim istraživanjem u obliku ankete. Anketa je pokazala koliko je teorijsko znanje o oglašavanju, stvaranju promidžbene poruke i ponašanju potrošača primijenjeno u praksi. Naši potrošači priznaju da koriste oglase prilikom kupovine, vrlo su oprezni kupci, dok našim oglašivačima nedostaje dovoljno uvjerljivosti i inovativnosti u osmišljavanju promidžbenih poruka. Rad je zaključen dokazanom hipotezom, kako promocijska aktivnost oglašavanja, preko oglašivačkih medija, utječe na ponašanje potrošača, u smislu prihvaćanja, kupnje i korištenja promoviranog proizvoda, čime se automatski povećava i njegova prodaja i podiže profit oglašivača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasmina Dlačić (mentor)

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Fišić, Sanda
Utjecaj oglašavanja na potrošače, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Fišić, S. (2007) 'Utjecaj oglašavanja na potrošače', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Fi\v{s}i\'{c}, Sanda}, year = {2007}, pages = {75}, keywords = {ogla\v{s}avanje, mediji, tr\v{z}i\v{s}no komuniciranje}, title = {Utjecaj ogla\v{s}avanja na potro\v{s}a\v{c}e}, keyword = {ogla\v{s}avanje, mediji, tr\v{z}i\v{s}no komuniciranje}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Fi\v{s}i\'{c}, Sanda}, year = {2007}, pages = {75}, keywords = {promotion, media, market communication}, title = {Promotion impact on customers}, keyword = {promotion, media, market communication}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font