Pregled bibliografske jedinice broj: 318954
Utjecaj oglašavanja na potrošače
Utjecaj oglašavanja na potrošače, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 318954 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj oglašavanja na potrošače
(Promotion impact on customers)
Autori
Fišić, Sanda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
09.10
Godina
2007
Stranica
75
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
oglašavanje; mediji; tržišno komuniciranje
(promotion; media; market communication)
Sažetak
Oglašavanje i mediji osnova su tržišnog komuniciranja. Problematika rada određena je upravo u tim okvirima, a odnosi se na povezivanje proizvoda ili usluge s potrošačem. Svrha teme bila je upoznati pojmove vezane uz oglašavanje, ulogu i primjenu oglašavanja te utjecaj oglašavanja na potrošače, a potom, zaći u problematiku ponašanja kupaca, procesa odlučivanja, motivacije i preferencije, analizu stavova i mišljenja o oglašavanju. Ciljevi rada svedeni su na razumijevanje pojma, nastanka i oblika oglašavanja ; istraživanje uloge oglašavanja u okvirima pravnih normi ; upoznavanje glavnih koraka u razvoju oglašivačke kampanje ; spoznavanje čimbenika koji utječu na ponašanje potrošača ; analizu procesa donošenja odluka u kupovini i istraživanje utjecaja oglašivačkih poruka i medija na potrošače. Ciljevi su dosegnuti teoretskim i praktičnim istraživanjem u obliku ankete. Anketa je pokazala koliko je teorijsko znanje o oglašavanju, stvaranju promidžbene poruke i ponašanju potrošača primijenjeno u praksi. Naši potrošači priznaju da koriste oglase prilikom kupovine, vrlo su oprezni kupci, dok našim oglašivačima nedostaje dovoljno uvjerljivosti i inovativnosti u osmišljavanju promidžbenih poruka. Rad je zaključen dokazanom hipotezom, kako promocijska aktivnost oglašavanja, preko oglašivačkih medija, utječe na ponašanje potrošača, u smislu prihvaćanja, kupnje i korištenja promoviranog proizvoda, čime se automatski povećava i njegova prodaja i podiže profit oglašivača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka