Pregled bibliografske jedinice broj: 318725
Didaktički vidovi strategija aktivnog učenja
Didaktički vidovi strategija aktivnog učenja // Priručnik za ravnatelje odgojno-obrazovnih ustanova / Drandić, Boris (ur.).
Zagreb: Znamen, 1993. str. 417-433
CROSBI ID: 318725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Didaktički vidovi strategija aktivnog učenja
(Didactic aspects of active learning strategies)
Autori
Matijević, Milan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Priručnik za ravnatelje odgojno-obrazovnih ustanova
Urednik/ci
Drandić, Boris
Izdavač
Znamen
Grad
Zagreb
Godina
1993
Raspon stranica
417-433
ISBN
953-6008-00-9
Ključne riječi
didaktičke strategije, aktivno učenje, rješavanje problema, studij slučaja, simulacija, igre,
(instructional strategies, problem solving, case study, simulation, games)
Sažetak
Nakon objašnjenja pojma didaktičke strategije i strategije aktivnog učenja, autor temeljitije prikazuje rješavanje problema, istraživanje, strudij slučaja, igru i simulaciju, igre uloga, plan-igre. U zaključcima autor daje preporuke nastavnicima, napose onima koji rade u srdnjim školama, kako da prikazane strategije iskoriste za transformaciju tradicionalne frontalne nastave u nastavu orijentiranu na učenike. Na kraju teksta je popis korištene literature (22 naslova).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb