Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 318689

Sustav nastave i kvaliteta nastave. Obrisi teorije nastave za drugi stupanj i njezina empirijska potpora


Palekčić, Marko
Sustav nastave i kvaliteta nastave. Obrisi teorije nastave za drugi stupanj i njezina empirijska potpora // Napredak (Zagreb), 147 (2006), 3; 409-411 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 318689 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sustav nastave i kvaliteta nastave. Obrisi teorije nastave za drugi stupanj i njezina empirijska potpora
(Educational system and teaching quality. Outlines of teaching theory for the second degree and its empirical support)

Autori
Palekčić, Marko

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 147 (2006), 3; 409-411

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
empirijski indikatori kvalitete nastave; teorija nastave; sadržaj; socijalna kompetencija; konstruktivistički pristup
(empirical indicators of teaching quality; theory of teaching; subject and social competence; constructivistic approach)

Sažetak
Prikaz knjige: Neuenschwander, M.: Konturen einer Unterrichtstheorie für die Sekundarstufe und ihre empirische Bewährung ; Bern– Stuttgart-Wien: Haupt, 2005.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Palekčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Palekčić, Marko
Sustav nastave i kvaliteta nastave. Obrisi teorije nastave za drugi stupanj i njezina empirijska potpora // Napredak (Zagreb), 147 (2006), 3; 409-411 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
Palekčić, M. (2006) Sustav nastave i kvaliteta nastave. Obrisi teorije nastave za drugi stupanj i njezina empirijska potpora. Napredak (Zagreb), 147 (3), 409-411.
@article{article, author = {Palek\v{c}i\'{c}, Marko}, year = {2006}, pages = {409-411}, keywords = {empirijski indikatori kvalitete nastave, teorija nastave, sadr\v{z}aj, socijalna kompetencija, konstruktivisti\v{c}ki pristup}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {147}, number = {3}, issn = {1330-0059}, title = {Sustav nastave i kvaliteta nastave. Obrisi teorije nastave za drugi stupanj i njezina empirijska potpora}, keyword = {empirijski indikatori kvalitete nastave, teorija nastave, sadr\v{z}aj, socijalna kompetencija, konstruktivisti\v{c}ki pristup} }
@article{article, author = {Palek\v{c}i\'{c}, Marko}, year = {2006}, pages = {409-411}, keywords = {empirical indicators of teaching quality, theory of teaching, subject and social competence, constructivistic approach}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {147}, number = {3}, issn = {1330-0059}, title = {Educational system and teaching quality. Outlines of teaching theory for the second degree and its empirical support}, keyword = {empirical indicators of teaching quality, theory of teaching, subject and social competence, constructivistic approach} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font