Pregled bibliografske jedinice broj: 318689
Sustav nastave i kvaliteta nastave. Obrisi teorije nastave za drugi stupanj i njezina empirijska potpora
Sustav nastave i kvaliteta nastave. Obrisi teorije nastave za drugi stupanj i njezina empirijska potpora // Napredak (Zagreb), 147 (2006), 3; 409-411 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 318689 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sustav nastave i kvaliteta nastave. Obrisi teorije nastave za drugi stupanj i njezina empirijska potpora
(Educational system and teaching quality. Outlines of teaching theory for the second degree and its empirical support)
Autori
Palekčić, Marko
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 147
(2006), 3;
409-411
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
empirijski indikatori kvalitete nastave; teorija nastave; sadržaj; socijalna kompetencija; konstruktivistički pristup
(empirical indicators of teaching quality; theory of teaching; subject and social competence; constructivistic approach)
Sažetak
Prikaz knjige: Neuenschwander, M.: Konturen einer Unterrichtstheorie für die Sekundarstufe und ihre empirische Bewährung ; Bern– Stuttgart-Wien: Haupt, 2005.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija