Pregled bibliografske jedinice broj: 318299
Komunikacijsko-stvaralački i integracijsko-korelacijski pristup Gardaševim djelima u čitankama
Komunikacijsko-stvaralački i integracijsko-korelacijski pristup Gardaševim djelima u čitankama // Zlatni danci 9 / Pintarić, Ana (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet Osijek, Filozofski fakultet Pečuh, Matica hrvatska Osijek, 2008. str. 149-162 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 318299 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijsko-stvaralački i integracijsko-korelacijski pristup Gardaševim djelima u čitankama
(COMMUNICATIVE-CREATIVE AND INTEGRATIVE-CORRELATIVE APPROACH TO THE WORKS OF GARDAŠ IN READERS)
Autori
Nemeth-Jajić, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zlatni danci 9
/ Pintarić, Ana - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet Osijek, Filozofski fakultet Pečuh, Matica hrvatska Osijek, 2008, 149-162
ISBN
978-953-6456-89-5
Skup
Zlatni danci 9 ; Život i djelo(vanje) Ante Gardaša
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 29.03.2007. - 30.03.2007
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Gardaševa djela u čitankama; komunikacijsko-stvaralački pristup; integracijsko-korelacijski pristup; povezanost primijenjenih metodičkih pristupa i izbora Gardaševih djela u čitankama
(the works of Gardaš in readers; communicative-creative approach; integrative-correlative approach; correlation between the methodological approaches applied and selection criteria made from the works of Gardaš displayed in reading-books)
Sažetak
Provedena je analiza primjene komunikacijsko-stvaralačkoga i integracijsko-korelacijskoga pristupa Gardaševim djelima u udžbenicima kako bi se uputilo na neke načine na koje ti metodički pristupi pridonose usmjerenosti udžbenika prema učeniku. U radu se također nastoji odgovoriti na pitanje postoji li povezanost između navedenih metodičkih pristupa i učinjenoga izbora Gardaševih djela ponuđenih u čitankama. Analiza je pokazala mogućnost takve povezanosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija