Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 317982

Relansiranje proizvoda na primjeru proizvoda Nesquik


Bolanac, Tina
Relansiranje proizvoda na primjeru proizvoda Nesquik, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 317982 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Relansiranje proizvoda na primjeru proizvoda Nesquik
(Relounch of the product : Nesquik case)

Autori
Bolanac, Tina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
19.12

Godina
2007

Stranica
78

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Relansiranje proizvoda; ambalaža; istraživanje tržišta
(Relounch of the product; market research; package)

Sažetak
Relansiranje proizvoda definirano je kao proces u kojem postojeća marka mijenja ili modificira ključne elemente marketing-miksa bez da mijenja ciljanu skupinu. Nesquik mijenja proizvod kao element marketing miksa- odnosno ambalažu proizvoda Nesquik 500 grama. Kod relasiranja važno je odrediti u kojoj je fazi razvoja tržište, analizirati distribuciju proizvoda i usporediti je s ostalim proizvodima iz portfelja, izračunati prodaju, podatke o prodaji, tržišnim udjelima i distribuciji usporediti, izračunati povećanje prodaje u slučaju povećanja distribucije te postaviti prijedloge promocija, odnosno komunikacije s potrošačima. Istraživanjem tržišta, odnosno nekih od pokazatelja koji se dobiju analizom tržišta, moguće je donijeti zaključke o karakteristikama tržišta, o fazi razvoja tržišta, te o karakteristikama potrošača vezanim uz njihovu lojalnost. Na temelju izdvojenih podataka dobivenih analizom tržišta moguće je postaviti ciljeve koje relansirani proizvod mora ostvariti da bi relansiranje bilo uspješno. Na temelju spoznaja dobivenih analizom tržišta moguće je definirati aktivnosti koje će popratiti relansiranje proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)

Avatar Url Jasmina Dlačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bolanac, Tina
Relansiranje proizvoda na primjeru proizvoda Nesquik, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Bolanac, T. (2007) 'Relansiranje proizvoda na primjeru proizvoda Nesquik', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bolanac, Tina}, year = {2007}, pages = {78}, keywords = {Relansiranje proizvoda, ambala\v{z}a, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta}, title = {Relansiranje proizvoda na primjeru proizvoda Nesquik}, keyword = {Relansiranje proizvoda, ambala\v{z}a, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bolanac, Tina}, year = {2007}, pages = {78}, keywords = {Relounch of the product, market research, package}, title = {Relounch of the product : Nesquik case}, keyword = {Relounch of the product, market research, package}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font