Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 317978

Promocijski miks Holcim Grupe na Hrvatskom tržištu


Miljak, Zvonimir
Promocijski miks Holcim Grupe na Hrvatskom tržištu, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 317978 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promocijski miks Holcim Grupe na Hrvatskom tržištu
(Holcim group promotion mix on Croatian market)

Autori
Miljak, Zvonimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
13.09

Godina
2007

Stranica
61

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
promocijski miks; Hrvatsko tržište; Holcim grupa
(promotion mix; Croatian market; Holcim)

Sažetak
Svrha ovog diplomskog rada je prikazati koliku važnost imaju i na koje načine glavni elementi promocijskog miksa ( oglašavanje, osobna prodaja, unapređenje prodaje, publicitet i odnosi s javnošću) utječu na poslovanje poduzeća na stranom tržištu u ovom slučaju na hrvatskom. Osnovni cilj tih promocijskih aktivnosti je informirati ciljanu javnost o proizvodima i uslugama koje poduzeće nudi te stvoriti pozitivnu sliku poduzeća u javnosti. Kako bi se taj cilj pokušao u što je moguće većoj mjeri izvršiti poduzeće ulaskom na strano tržiše odabire straegiju promocijskih aktivnosti kojom ostvaruje komunikaciju sa ciljanom publikom. Za objašnjavanje ove teme uzeta je švicarska kompanija Holcim Grupa koji je vodeći svjetski dobavljač cementa, agregata, transportnog betona, asfalta i svih povezanih usluga. Na različitim primjerima promocijskih aktivnosti kojima se Holcim Grupa koristi na hrvatskom tržištu (oglasi, direktni marketing, pozivni centar beton, cementomat, sponzorstva, nagrade, aktivnosti odnosa s javnošću i publiciteta itd.) nastoji se ukazati da je kvalitetna i učinkovita upotreba promocijskog miksa vrlo bitna da se ostvare dobri poslovni rezultati poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miljak, Zvonimir
Promocijski miks Holcim Grupe na Hrvatskom tržištu, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Miljak, Z. (2007) 'Promocijski miks Holcim Grupe na Hrvatskom tržištu', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Miljak, Zvonimir}, year = {2007}, pages = {61}, keywords = {promocijski miks, Hrvatsko tr\v{z}i\v{s}te, Holcim grupa}, title = {Promocijski miks Holcim Grupe na Hrvatskom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {promocijski miks, Hrvatsko tr\v{z}i\v{s}te, Holcim grupa}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Miljak, Zvonimir}, year = {2007}, pages = {61}, keywords = {promotion mix, Croatian market, Holcim}, title = {Holcim group promotion mix on Croatian market}, keyword = {promotion mix, Croatian market, Holcim}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font