Pregled bibliografske jedinice broj: 317978
Promocijski miks Holcim Grupe na Hrvatskom tržištu
Promocijski miks Holcim Grupe na Hrvatskom tržištu, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 317978 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocijski miks Holcim Grupe na Hrvatskom tržištu
(Holcim group promotion mix on Croatian market)
Autori
Miljak, Zvonimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
13.09
Godina
2007
Stranica
61
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
promocijski miks; Hrvatsko tržište; Holcim grupa
(promotion mix; Croatian market; Holcim)
Sažetak
Svrha ovog diplomskog rada je prikazati koliku važnost imaju i na koje načine glavni elementi promocijskog miksa ( oglašavanje, osobna prodaja, unapređenje prodaje, publicitet i odnosi s javnošću) utječu na poslovanje poduzeća na stranom tržištu u ovom slučaju na hrvatskom. Osnovni cilj tih promocijskih aktivnosti je informirati ciljanu javnost o proizvodima i uslugama koje poduzeće nudi te stvoriti pozitivnu sliku poduzeća u javnosti. Kako bi se taj cilj pokušao u što je moguće većoj mjeri izvršiti poduzeće ulaskom na strano tržiše odabire straegiju promocijskih aktivnosti kojom ostvaruje komunikaciju sa ciljanom publikom. Za objašnjavanje ove teme uzeta je švicarska kompanija Holcim Grupa koji je vodeći svjetski dobavljač cementa, agregata, transportnog betona, asfalta i svih povezanih usluga. Na različitim primjerima promocijskih aktivnosti kojima se Holcim Grupa koristi na hrvatskom tržištu (oglasi, direktni marketing, pozivni centar beton, cementomat, sponzorstva, nagrade, aktivnosti odnosa s javnošću i publiciteta itd.) nastoji se ukazati da je kvalitetna i učinkovita upotreba promocijskog miksa vrlo bitna da se ostvare dobri poslovni rezultati poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)