Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 317810

Marketing u sportu


Hinić, Davor
Marketing u sportu, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 317810 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u sportu
(Marketing in sport)

Autori
Hinić, Davor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
18.12

Godina
2007

Stranica
60

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
First, Ivana

Ključne riječi
marketing; sport; sportski marketing
(marketing; sport; sports marketing)

Sažetak
Hrvatski sport sa svojim rezultatima jedan je od najboljih hrvatskih proizvoda višestruko potvrđen na zahtjevnom svjetskom tržištu vrhunskih dostignuća. Sport sam po sebi najvrijedniji je i najprepoznatljiviji izvozni proizvod jedne države, prepoznatljiv na svijetskom tržištu. Naravno, najvažnije je imati dobre rezultate, pogotovo sportske u ovom slučaju, ali isto tako važno je i plasirati ih na tržište, a upravo to je cilj sportskog marketinga. Rad se sastoji od četiri poglavlja koja se sadržajno nadovezuju i nadopunjuju. U prvom dijelu, koji nosi naziv Osnove marketinga, definirat će se pojam marketinga, njegove osnovne značajke i viđenja marketinga kao poslovne koncepcije, funkcije, ekonomskog procesa i znanstvene discipline. U slijedećem poglavlju naslova Sport kao grana privrede, obrađuje se pojam sporta, njegova definicija. Utvrđuje se zbog čega sport predstavlja društveni fenomen 20.st. i zašto ga definiraju riječi kao veliki bussines i spektakl. Ovo poglavlje također govori o obilježjima sporta kao društvenih djelatnosti te njegovoj poziciji u tom istom sustavu. Marketing u sportu karakterizira posebno područje primjene koncepta marketinga na području sporta. Nezaobilazni marketing mix opisan je kroz sam sportski proizvod, promociju sportskih proizvoda i usluga, njihovu cijenu i distribuciju. Poslijednji dio rada predstavlja konkretan primjer sportskog marketinga u kandidaturi Grada Rijeke za organizaciju Mediteranskih igara 2013.godine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hinić, Davor
Marketing u sportu, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Hinić, D. (2007) 'Marketing u sportu', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hini\'{c}, Davor}, year = {2007}, pages = {60}, keywords = {marketing, sport, sportski marketing}, title = {Marketing u sportu}, keyword = {marketing, sport, sportski marketing}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hini\'{c}, Davor}, year = {2007}, pages = {60}, keywords = {marketing, sport, sports marketing}, title = {Marketing in sport}, keyword = {marketing, sport, sports marketing}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font