Pregled bibliografske jedinice broj: 317810
Marketing u sportu
Marketing u sportu, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 317810 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u sportu
(Marketing in sport)
Autori
Hinić, Davor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
18.12
Godina
2007
Stranica
60
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
marketing; sport; sportski marketing
(marketing; sport; sports marketing)
Sažetak
Hrvatski sport sa svojim rezultatima jedan je od najboljih hrvatskih proizvoda višestruko potvrđen na zahtjevnom svjetskom tržištu vrhunskih dostignuća. Sport sam po sebi najvrijedniji je i najprepoznatljiviji izvozni proizvod jedne države, prepoznatljiv na svijetskom tržištu. Naravno, najvažnije je imati dobre rezultate, pogotovo sportske u ovom slučaju, ali isto tako važno je i plasirati ih na tržište, a upravo to je cilj sportskog marketinga. Rad se sastoji od četiri poglavlja koja se sadržajno nadovezuju i nadopunjuju. U prvom dijelu, koji nosi naziv Osnove marketinga, definirat će se pojam marketinga, njegove osnovne značajke i viđenja marketinga kao poslovne koncepcije, funkcije, ekonomskog procesa i znanstvene discipline. U slijedećem poglavlju naslova Sport kao grana privrede, obrađuje se pojam sporta, njegova definicija. Utvrđuje se zbog čega sport predstavlja društveni fenomen 20.st. i zašto ga definiraju riječi kao veliki bussines i spektakl. Ovo poglavlje također govori o obilježjima sporta kao društvenih djelatnosti te njegovoj poziciji u tom istom sustavu. Marketing u sportu karakterizira posebno područje primjene koncepta marketinga na području sporta. Nezaobilazni marketing mix opisan je kroz sam sportski proizvod, promociju sportskih proizvoda i usluga, njihovu cijenu i distribuciju. Poslijednji dio rada predstavlja konkretan primjer sportskog marketinga u kandidaturi Grada Rijeke za organizaciju Mediteranskih igara 2013.godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka