Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 317806

Sustav marketing kontrole u poduzeću "Jadrolinija" d.d. - Rijeka


Luketić, Dajana
Sustav marketing kontrole u poduzeću "Jadrolinija" d.d. - Rijeka, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 317806 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sustav marketing kontrole u poduzeću "Jadrolinija" d.d. - Rijeka
(Marketing control system in "Jadrolinija" - Rijeka)

Autori
Luketić, Dajana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
27.09

Godina
2007

Stranica
80

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
marketing kontrola
(marketing control)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja je bio analiziranje svih važnih obilježja marketing kontrole uz poseban osvrt na funkcioniranje sustava marketing kontrole u podzeću Jadrolinija d.d. – Rijeka. Kontrola godišnjeg plana, kontrola troškova marketinga i profitabilnosti te kontrola uspješnosti marketinških aktivnosti čine okosnicu sustava marketing kontrole Jadrolinije. Istražujući poslovanje Jadrolinije dokazala se teza da dobro pripremljen marketing plan predstavlja pola puta do uspjeha poduzeća, omogućuje sudionicima da budu svjesni problema, povoljnih prilika i prijetnji. Ovim istraživanjem dokazalo se da je marketing kontrola važan, neizostavan te sastavni dio procesa marketing planiranja ; jedna od bitnih odrednica uspješnog poslovanja poduzeća. Ostvarenje očekivane, tj. planirane dobiti poduzeća Jadrolinija osim što je određeno marketing planom, uvelike ovisi i o postojanju učinkovitog sustava marketing kontrole ; koji omogućuje u slučaju nastanka problema, pravovremeno reagiranje te prilagodbu novonastaloj situaciji. Prepoznatljiv imidž, dugogodišnja tradicija i iskustvo, ljubazno osoblje, kvalitetna usluga, dobro organizirani sustav praćenja financijskog poslovanja unutar poduzeća, pravovremeno reagiranje na nastale promjene na tržištu ključne su odrednice uspjeha Jadrolinije na hrvatskom turističkom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Luketić, Dajana
Sustav marketing kontrole u poduzeću "Jadrolinija" d.d. - Rijeka, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Luketić, D. (2007) 'Sustav marketing kontrole u poduzeću "Jadrolinija" d.d. - Rijeka', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Luketi\'{c}, Dajana}, year = {2007}, pages = {80}, keywords = {marketing kontrola}, title = {Sustav marketing kontrole u poduze\'{c}u "Jadrolinija" d.d. - Rijeka}, keyword = {marketing kontrola}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Luketi\'{c}, Dajana}, year = {2007}, pages = {80}, keywords = {marketing control}, title = {Marketing control system in "Jadrolinija" - Rijeka}, keyword = {marketing control}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font