Pregled bibliografske jedinice broj: 317806
Sustav marketing kontrole u poduzeću "Jadrolinija" d.d. - Rijeka
Sustav marketing kontrole u poduzeću "Jadrolinija" d.d. - Rijeka, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 317806 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sustav marketing kontrole u poduzeću "Jadrolinija" d.d. - Rijeka
(Marketing control system in "Jadrolinija" - Rijeka)
Autori
Luketić, Dajana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
27.09
Godina
2007
Stranica
80
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
marketing kontrola
(marketing control)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je bio analiziranje svih važnih obilježja marketing kontrole uz poseban osvrt na funkcioniranje sustava marketing kontrole u podzeću Jadrolinija d.d. – Rijeka. Kontrola godišnjeg plana, kontrola troškova marketinga i profitabilnosti te kontrola uspješnosti marketinških aktivnosti čine okosnicu sustava marketing kontrole Jadrolinije. Istražujući poslovanje Jadrolinije dokazala se teza da dobro pripremljen marketing plan predstavlja pola puta do uspjeha poduzeća, omogućuje sudionicima da budu svjesni problema, povoljnih prilika i prijetnji. Ovim istraživanjem dokazalo se da je marketing kontrola važan, neizostavan te sastavni dio procesa marketing planiranja ; jedna od bitnih odrednica uspješnog poslovanja poduzeća. Ostvarenje očekivane, tj. planirane dobiti poduzeća Jadrolinija osim što je određeno marketing planom, uvelike ovisi i o postojanju učinkovitog sustava marketing kontrole ; koji omogućuje u slučaju nastanka problema, pravovremeno reagiranje te prilagodbu novonastaloj situaciji. Prepoznatljiv imidž, dugogodišnja tradicija i iskustvo, ljubazno osoblje, kvalitetna usluga, dobro organizirani sustav praćenja financijskog poslovanja unutar poduzeća, pravovremeno reagiranje na nastale promjene na tržištu ključne su odrednice uspjeha Jadrolinije na hrvatskom turističkom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)