Pregled bibliografske jedinice broj: 317804
Primjena ciljnog marketinga na turističkom tržištu Karlovačke županije
Primjena ciljnog marketinga na turističkom tržištu Karlovačke županije, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 317804 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena ciljnog marketinga na turističkom tržištu Karlovačke županije
(The use of Target Marketing by the Karlovac County Tourism Market)
Autori
Kušećek, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
18.12
Godina
2007
Stranica
79
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
ciljni marketing; turističko tržište; Karlovačka županija
(Target Marketing; Tourism Market; Karlovac County)
Sažetak
Ciljni marketing predstavlja suprotnost masovnom marketingu koji se danas sve manje koristi. Umjesto masovnog marketinga poduzeća prakticiraju ciljni marketing koji obuhvaća proces segmentacije, ciljnog usmjeravanja odnosno odabira ciljnog tržišta i pozicioniranje. Ciljni marketing igra posebno značajnu ulogu i u turističkom marketingu. Jedan od izazova hrvatskog turizma danas je pronaći najbolji način da se on svijetu pokaže kao jedinstven i poseban, kako na razini države, tako i pojedinačnih gradova i mjesta. U svijetu raste preferencija turista prema specifičnim oblicima turizma, a to se javlja iz razloga što su turisti danas generalno zahtjevniji, izbirljiviji i iskusniji, imaju više znanja, bolje su informirani i žele turističku ponudu koja najbolje zadovoljava njihove želje i potrebe. Za uspješan i kvalitetan razvoj turističkog tržišta, u ovom slučaju Karlovačke županije, bilo je potrebno tržište podijeliti na različite tržišne segmente potencijalnih turista, izabrati ciljne skupine te pozicionirati svoju uslugu u obliku koji će na najbolji mogući način zadovoljiti želje i potrebe odabrane ciljne skupine. Cilj je ukazati na važnost primjene ciljnog marketinga na turističkom tržištu, kao suprotnosti dosada korištenog masovnog marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka