Pregled bibliografske jedinice broj: 317762
Integracija modula u komercijalni nemoderirani sustav za e-učenje
Integracija modula u komercijalni nemoderirani sustav za e-učenje // Zbornik radova Devetnaestog savjetovanja o metodama i alatima za razvoj poslovnih i informacijskih sustava / Polonijo, Mislav (ur.).
Rijeka: Case Publishing, 2007. str. 141-146 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 317762 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integracija modula u komercijalni nemoderirani sustav za e-učenje
(Integration of software modules into a commercial non-moderated e-learning system)
Autori
Kermek, Dragutin ; Grabar, Darko ; Bubaš, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova Devetnaestog savjetovanja o metodama i alatima za razvoj poslovnih i informacijskih sustava
/ Polonijo, Mislav - Rijeka : Case Publishing, 2007, 141-146
Skup
Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava, CASE 19
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 18.06.2007. - 20.06.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
e-učenje; nemoderirani tečaj; samoprovjera; on-line plaćanje; integracija modula
(e-learning; non-moderated course; self-assessment; online payment; software module integration)
Sažetak
Projekt tečaja za e-učenje sastoji se od nekoliko ključnih elemenata kao što su npr. programska oprema, sadržaj i instrukcijski dizajn. Razvojni put pojedinog projekta e-učenja može biti vrlo specifičan. Početni zahtjevi koje su postavljeni za tečaj e-učenja s vremenom mogu biti prošireni te se u tečaj mogu htjeti uključiti brojniji polaznici nego što je to u početku planirano. U radu je prikazan projekt razvoja tečaja za e-učenje pod nazivom “ On-line komunikacija” koji je bio podjednako namijenjen polaznicima hibridnh sveučilišnih kolegija, kao i edukaciji većeg broja polaznika neformalnog cjeloživotnog obrazovanja. Tim ciljevima prilagođen je instrukcijski dizajn tečaja, kao i njegov vizualni dizajn. Ciljevi postavljeni s obzirom na instrukcijski i vizualni dizajn ispunjeni su primjenom vlastitog sustava za upravljanje sadržajem, kao i vlastitog sustava za izradu kvizova, testova i upitnika za samoprocjenu. Također je bilo potrebno izraditi sustav za individualni pristup tečaju uz plaćanje pomoću kreditne kartice i autorizaciju korisnika. Navedeni moduli međusobno su integrirani, što je ukratko opisano u ovo radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin