Pregled bibliografske jedinice broj: 31773
Hijerarhijska vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture učenika osnovnih škola
Hijerarhijska vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture učenika osnovnih škola // Napredak (Zagreb), 139 (1998), 4; 412-422 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 31773 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hijerarhijska vrijednost sadržaja nastave tjelesne
i zdravstvene kulture učenika osnovnih škola
(Hierarchical value of physical education curriculum
contents estimated for primary school female pupils)
Autori
Mraković, Miloš ; Findak, Vladimir ; Metikoš, Dušan ; Neljak, Boris ; Prot, Franjo
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 139
(1998), 4;
412-422
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
sadržaji nastave tjelesne i zdravstvene kulture ; antropološka obilježja ; utiliteti ; programiranje
(contents of teaching physical education ; anthropological caharacteristics ; utility ; programming)
Sažetak
Svrha ovog rada bila je da se utvrdi hijerarhijska vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture učenika osnovnih škola od 5. do 8. razreda. Procjenu vrijednosti izvršili su vrhunski stručnjaci, eksperti i mentori za tjelesnu i zdravstvenu kulturu, na Lickertovoj skali za procjenu vrijednosti određenih sadržaja u promjeni važnijih antropoloških obuilježja i utiliteta. Rezultati su pokazali da različiti sadržaji imaju diferencijalni utjecaj na različite osobine i sposobnosti i različite utilitete. Utvrđeno je kojim se sadržajima mogu najbolje ili njmanje ostvariti određeni parcijalni i ukupni ciljevi nastave, što će omogućiti kvalitativno bolje i egzaktnije programiranje nastavnog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
034003
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb
Profili:
Boris Neljak
(autor)
Dušan Metikoš
(autor)
Vladimir Findak
(autor)
Miloš Mraković
(autor)
Franjo Prot
(autor)