Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 317684

Efikasnost individualiziranog obrazovanja u konzultativno-instruktivnoj nastavi


Matijević, Milan
Efikasnost individualiziranog obrazovanja u konzultativno-instruktivnoj nastavi // Odgoj i samoupravljanje, 2 (1982), 1; 125-168 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 317684 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Efikasnost individualiziranog obrazovanja u konzultativno-instruktivnoj nastavi
(The Efficiency of Individualized Education in Consultative and Instructive Teaching)

Autori
Matijević, Milan

Izvornik
Odgoj i samoupravljanje (0351-4889) 2 (1982), 1; 125-168

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
individualizirano obrazovanje; obrazovanje odraslih; nastava na daljinu
(individualized education; adult education; distance teaching)

Sažetak
Predmet ovog eksperimentalnog istraživanja bio je problem individualiziranog stjecanja znanja u konzultativno-instrktivoj nastavi matematike. Njime je trebalo provjeriti dvije hipoteze i realizirati nekoliko posebnih istraživačkih zadataka. Kao zavisne varijable u eksperimentu promatrani su opći efekti učenja i trajnost znanja, a kao nezavisna varijabla sam postupak individualiziranog stjecanja znanja. Na temelju teorijsko-komparativnog proučavanja , te sistematske analize naše nastavne prakse anticiiran je model koji se bez mnogo materijalnih ulaganja može primjenjivati u nastavnoj praksi. U čitavu se modelu uočavaju dva relativno ovojena segmenta: individualizirano nadoknađivanje predznanja nastavnim listovima za nadoknađivanje, te individualizirano stjecanje znanja individualnim radom na posebno pripremljenom materijalu uz individualnu i individualiziranu instruktivnu pomoć nastavnika. Eksperimentalno istraživanje je provedeno na uzorku od 63 polanika večernje nastave za odrasle. Razlika u aritmetičkim sredinama kontrolne i eksperimentalne skupine testirana je Wilcoxonovim testom ekvivalentnih parova. Rezultati su prikazani tabelarno i grafički, a na kraju je osežan sažetak na engleskom i ruskom jeziku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Milan Matijević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Matijević, Milan
Efikasnost individualiziranog obrazovanja u konzultativno-instruktivnoj nastavi // Odgoj i samoupravljanje, 2 (1982), 1; 125-168 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Matijević, M. (1982) Efikasnost individualiziranog obrazovanja u konzultativno-instruktivnoj nastavi. Odgoj i samoupravljanje, 2 (1), 125-168.
@article{article, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, year = {1982}, pages = {125-168}, keywords = {individualizirano obrazovanje, obrazovanje odraslih, nastava na daljinu}, journal = {Odgoj i samoupravljanje}, volume = {2}, number = {1}, issn = {0351-4889}, title = {Efikasnost individualiziranog obrazovanja u konzultativno-instruktivnoj nastavi}, keyword = {individualizirano obrazovanje, obrazovanje odraslih, nastava na daljinu} }
@article{article, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, year = {1982}, pages = {125-168}, keywords = {individualized education, adult education, distance teaching}, journal = {Odgoj i samoupravljanje}, volume = {2}, number = {1}, issn = {0351-4889}, title = {The Efficiency of Individualized Education in Consultative and Instructive Teaching}, keyword = {individualized education, adult education, distance teaching} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font