Pregled bibliografske jedinice broj: 317662
Procesni pristup pisanju u nastavi hrvatskoga jezika
Procesni pristup pisanju u nastavi hrvatskoga jezika // 5. dani osnovne škole "Prema kvalitetnoj školi" : znanstveno-stručni skup s međunarodnom suradnjom : zbornik radova / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Hrvatski pedagoško-književni zbor, Ogranak ; Filozofski fakultet, 2006. str. 209-217 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 317662 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Procesni pristup pisanju u nastavi hrvatskoga jezika
(Process writting in the Croatian language class teaching)
Autori
Nemeth-Jajić, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
5. dani osnovne škole "Prema kvalitetnoj školi" : znanstveno-stručni skup s međunarodnom suradnjom : zbornik radova
/ Ivon, Hicela - Split : Hrvatski pedagoško-književni zbor, Ogranak ; Filozofski fakultet, 2006, 209-217
ISBN
953-96977-4-3
Skup
Dani osnovne škole (5 ; 2006)
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 16.11.2006. - 18.11.2006
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učeničko pismeno stvaralaštvo; procesni pristup pisanju; razvijanje skrbnog odnosa učenika prema tekstu
(creative writting; process writting;)
Sažetak
U radu se upućuje na mogućnosti koje poticanje učeničkog pismenog stvaralaštva primjenom procesnoga pristupa pisanju pruža u nastavi hrvatskoga jezika. Ističu se prednosti koje taj pristup pisanju ima za stjecanje ključnih vještina i znanja u ovladavanju umijećem pisanja, a to je navika samoispravljanja teksta i razvijanje skrbnog odnosa prema tekstu. Procesni pristup pisanju ujedno uključuje suradničko učenje što je dodatni razlog za njegovu primjenu u nastavi hrvatskoga jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija