Pregled bibliografske jedinice broj: 317643
Kvazikanoničke relacije između sociodemografskog statusa učenika srednjih škola i neopravdanog izostajanja s nastave
Kvazikanoničke relacije između sociodemografskog statusa učenika srednjih škola i neopravdanog izostajanja s nastave // Zbornik učiteljske akademije u Zagrebu, 5 (2003), 1; 43-54 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 317643 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvazikanoničke relacije između sociodemografskog statusa učenika srednjih škola i neopravdanog izostajanja s nastave
(Quasi-canonical relations between the sociodemographic status of secondary school students and truancy)
Autori
Uzelac, Slobodan ; Matijević, Milan i Marcetić, Andrea
Izvornik
Zbornik učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 5
(2003), 1;
43-54
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
samoiskaz učenika; sociodemografski status; izostanci iz škole; srednja škola
(students? self expression; socio-demographic status; absenteism; secondary school)
Sažetak
Autori prezentirajurezultate istraživačkog projekta pod nazivom "Izostanci s nastave - samoiskaz učenika", provedenog na odsjeku za poremećaje u ponašanju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Na uzorku od 1416 učenika četiriju razreda srednjih škola u tri hrvatska grada: Zagrebu (tri gimnazije, tri strukovne škole i tri obrtničke škole) te u osijeku i Splitu (s po jednom gimnazijom, strukovnom i obrtničkom školom) autori iznalaze kvazikanoničke relacije između temeljnih obilježja sociodemografskog statusa (10 obilježja) i učestalosti i razlozima neopravdanih izostanaka s nastave (15 obilježja). Dobiven je jedan značajan par kvazikanoničkih faktora iz kojega proizilazi da su veća učestalost te raznorodni i ozbiljniji razlozi neopravdaom izostajanju učenika napose svojstveni učenicima trećih razreda srednjih škola čiji je socijalni status bitno obilježen njihovim neuspjehom u učenju. Ovome valja dodati kako se dominantno radi o uenicima muškoga spola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts