Pregled bibliografske jedinice broj: 317576
Sustav upravljanja kvalitetom u Sveučilišnoj klinici Vuk Vrhovac
Sustav upravljanja kvalitetom u Sveučilišnoj klinici Vuk Vrhovac // Kvaliteta kao društvena stvarnost: Zbornik radova 8. hrvatske konferencije o kvaliteti Brijuni, 14.-16.05.2007.
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2007. str. 48-48 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 317576 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sustav upravljanja kvalitetom u Sveučilišnoj klinici Vuk Vrhovac
(Quality management system at the Vuk Vrhovac University Clinic)
Autori
Metelko, Željko ; Poljičanin, Tamara ; Coce, Franjo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Kvaliteta kao društvena stvarnost: Zbornik radova 8. hrvatske konferencije o kvaliteti Brijuni, 14.-16.05.2007.
/ - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2007, 48-48
Skup
Kvaliteta kao društvena stvarnost: Zbornik radova 8. hrvatske konferencije o kvaliteti
Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 14.05.2007. - 16.05.2007
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
totalno upravljanje kvalitetom; kvaliteta zdravstvene zaštite
(Total Quality Management; Quality of Health Care)
Sažetak
Odlukom Uprave Sveučlilišne klinike za diabetes, endokrinologiju i bolesti metabolizma Vuk Vrhovac (SKVV) 2001. godine započeo je proces strukturnih promjena u SKVV s ciljem uspostavljanja dokumentiranog unapređenja kvalitete kroz sustav upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001 ; 2000. Tijekom 2007. godine proces treba proći recertifikaciju. Dosadašnji rezultati dokumentiranog uvođenja sustava kvalitete su: olakšana i poboljšana edukacija i kvaliteta rada zaposlenika temeljem postupka i radnih uputa, dinamično strukturirano planiranje koje olakšava snalaženje u promjenama broja bolesnika, financijskih prihoda i materijalnih troškova, strukturirano praćenje i ocjena svih dobavljača s centralnim prikupljanjem podataka i opažanja, poboljšani uvid u zahtjeve korisnika-bolesnika (mjesečna anketa), mogućnosti unapređenja poslovanja na temelju ankete zaposlenika (godišnja anketa) uvidom u zadovoljstvo, očekivanja i probleme djelatnika, planiranje preventivnih i zaštitnih radnji na temelju analize i prijave nesukladnosti (najskromniji rezultati). Iskustva prikupljena tijekom ovih godina mnogobrojna su i vrijedna drugim zdravstvenim ustanovama koje će se u budućnosti odlučiti na uspostavu sustava. Proces je dugotrajan, zahtijevan i uključuje sudjelovanje svih, od uprave do promjene razmišljanja svih djelatnika ustanove. Međutim ako se želi da Hrvatska bude zemlja s kompetentnom i konkurentnom zdravstvenom službom koja zadovoljava korisnike, taj je proces nužan. Unapređenje kvalitete poslovnog procesa jedini je put dokumentiranog unapređenja kvalitete upravljanja, rada i komuniciranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Klinika za dijabetes, endokrinologiju i bolesti metabolizma Vuk Vrhovac,
Medicinski fakultet, Zagreb