Pregled bibliografske jedinice broj: 317461
Uloga učitelja u radu s posebno nadarenim učenicima za tehničku kulturu
Uloga učitelja u radu s posebno nadarenim učenicima za tehničku kulturu // Unapređivanje rada s darovitim učenicima u srednjoškolskom odgoju i obrazovanju : zbornik / Ivanek, Ana (ur.).
Zagreb: Ministarstvo prosvjete i športa, Zavod za unapređivanje školstva, Odjel za istraživanje, razvoj i izdavačku djelatnost, 2002. str. 71-77 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 317461 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga učitelja u radu s posebno nadarenim učenicima za tehničku kulturu
(The Role of teacher in Dealing with Specially Gifted Pupils for Technical Culture)
Autori
Milat, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Unapređivanje rada s darovitim učenicima u srednjoškolskom odgoju i obrazovanju : zbornik
/ Ivanek, Ana - Zagreb : Ministarstvo prosvjete i športa, Zavod za unapređivanje školstva, Odjel za istraživanje, razvoj i izdavačku djelatnost, 2002, 71-77
ISBN
953-6569-11-6
Skup
Unapređivanje rada s darovitim učenicima u srednjoškolskom odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 06.2002
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
daroviti učenici; učitelj; tehnička kultura; tehničko stvaralaštvo
(talent pupils; teacher; technical culture; technical creativity)
Sažetak
Polazeći od objašnjenja što razumijemo pojmom nadareni učenik u radu se ukazuje na aktivnosti učitelja u radu s nadarenim učenicima za tehničku kulturu, zatim se objašnjava pojam i navode razine tehničkog stvaralaštva. U drugom dijelu rada kako se može otkriti nadareni učenik u nastavnom radu te kako natavnik treba usmjeriti svoje aktivnosti i razvijati tehničko stvaralaštvo učenika u nastavnom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski