Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 317448

Evaluacija programa aktivna/efikasna škola na uzorku učitelja


Ljubin, Tajana; Bratko, Denis; Matijević, Milan
Evaluacija programa aktivna/efikasna škola na uzorku učitelja // Školski vjesnik, 49 (2000), 1; 5-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 317448 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Evaluacija programa aktivna/efikasna škola na uzorku učitelja
(Evaluation of Curriculum "active /efficient school")

Autori
Ljubin, Tajana ; Bratko, Denis ; Matijević, Milan

Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 49 (2000), 1; 5-19

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kurikulum ; ativna škola ; učitelji ; osnovna škola
(curriculum ; active school ; teachers ; elementary school)

Sažetak
U razdoblju 1994. - 1999. u osnovnim školama u Hrvatskoj proveden je projekt edukacije učitelja pod nazivom Aktivna / efikasna škola, kojem je bio cilj implementacija nastave orijentirane na učenika. Rezultati su pokazali da učitelji eksperimentalnih škola u većoj mjeri primjenjuju strategije poučavanja iz programa Aktivna/efikasna škola: tijekom nastave više se razgovara sjedeći u krugu, radi u grupama i učenici češće mogu izabrati problem koji će proučavati. Učitelji eksperimentalnih škola u odnosu na učitelje kontrolnih škola ne razlikuju se u procjeni karakteristika škola, procjeni važnosti pojedinih poželjnih karakteristika i ocjeni odnosa učenika prema školi. No, u odnosu na učitelje kontrolnih škola, učitelji eksperimentalnih škola su značajno zadovojniji školom. Procjenjuju da su njihovi učenici u manjoj mjeri ekstrinzično motivirani za učenje. nadalje, u visokoj mjeri ocjenjuju da program Aktivna / efikasna škola ima različite pozitivne karakteristike te da razvija poželjne osobine učenika, kao i prijateljski odnos sudionika u nastavi. Rezultatima težinu daje i sukladnost s rezultatima dobivenim na uzorku roditelja i učenika. Zaključno, evaluacija na uzorku učitelja upućuje da kurikulum Aktivna /efikasna škola pokazuje neke prednosti u odnosu na standardni kurikulum, kakav se uobičajeno provodi u osnovnim školama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Milan Matijević (autor)

Avatar Url Tajana Ljubin Golub (autor)

Avatar Url Denis Bratko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ljubin, Tajana; Bratko, Denis; Matijević, Milan
Evaluacija programa aktivna/efikasna škola na uzorku učitelja // Školski vjesnik, 49 (2000), 1; 5-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Ljubin, T., Bratko, D. & Matijević, M. (2000) Evaluacija programa aktivna/efikasna škola na uzorku učitelja. Školski vjesnik, 49 (1), 5-19.
@article{article, author = {Ljubin, Tajana and Bratko, Denis and Matijevi\'{c}, Milan}, year = {2000}, pages = {5-19}, keywords = {kurikulum, ativna \v{s}kola, u\v{c}itelji, osnovna \v{s}kola}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, volume = {49}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Evaluacija programa aktivna/efikasna \v{s}kola na uzorku u\v{c}itelja}, keyword = {kurikulum, ativna \v{s}kola, u\v{c}itelji, osnovna \v{s}kola} }
@article{article, author = {Ljubin, Tajana and Bratko, Denis and Matijevi\'{c}, Milan}, year = {2000}, pages = {5-19}, keywords = {curriculum, active school, teachers, elementary school}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, volume = {49}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Evaluation of Curriculum "active /efficient school"}, keyword = {curriculum, active school, teachers, elementary school} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font