Pregled bibliografske jedinice broj: 317448
Evaluacija programa aktivna/efikasna škola na uzorku učitelja
Evaluacija programa aktivna/efikasna škola na uzorku učitelja // Školski vjesnik, 49 (2000), 1; 5-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 317448 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Evaluacija programa aktivna/efikasna škola na uzorku učitelja
(Evaluation of Curriculum "active /efficient school")
Autori
Ljubin, Tajana ; Bratko, Denis ; Matijević, Milan
Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 49
(2000), 1;
5-19
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
kurikulum ; ativna škola ; učitelji ; osnovna škola
(curriculum ; active school ; teachers ; elementary school)
Sažetak
U razdoblju 1994. - 1999. u osnovnim školama u Hrvatskoj proveden je projekt edukacije učitelja pod nazivom Aktivna / efikasna škola, kojem je bio cilj implementacija nastave orijentirane na učenika. Rezultati su pokazali da učitelji eksperimentalnih škola u većoj mjeri primjenjuju strategije poučavanja iz programa Aktivna/efikasna škola: tijekom nastave više se razgovara sjedeći u krugu, radi u grupama i učenici češće mogu izabrati problem koji će proučavati. Učitelji eksperimentalnih škola u odnosu na učitelje kontrolnih škola ne razlikuju se u procjeni karakteristika škola, procjeni važnosti pojedinih poželjnih karakteristika i ocjeni odnosa učenika prema školi. No, u odnosu na učitelje kontrolnih škola, učitelji eksperimentalnih škola su značajno zadovojniji školom. Procjenjuju da su njihovi učenici u manjoj mjeri ekstrinzično motivirani za učenje. nadalje, u visokoj mjeri ocjenjuju da program Aktivna / efikasna škola ima različite pozitivne karakteristike te da razvija poželjne osobine učenika, kao i prijateljski odnos sudionika u nastavi. Rezultatima težinu daje i sukladnost s rezultatima dobivenim na uzorku roditelja i učenika. Zaključno, evaluacija na uzorku učitelja upućuje da kurikulum Aktivna /efikasna škola pokazuje neke prednosti u odnosu na standardni kurikulum, kakav se uobičajeno provodi u osnovnim školama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb