Pregled bibliografske jedinice broj: 317435
Novi mediji i učinkovitost učenja i nastave
Novi mediji i učinkovitost učenja i nastave // Školski vjesnik:časopis za pedagoška i školska pitanja, 56 (2007), 1-2; 165-170 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 317435 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi mediji i učinkovitost učenja i nastave
(New Media and Teaching Efficacity)
Autori
Rodek, Stjepan
Izvornik
Školski vjesnik:časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 56
(2007), 1-2;
165-170
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
čimbenici učinkovitosti; hipertekst; multimedija; novi mediji
(new media; media efficiency; efficiency factors; multimedia; hipertext)
Sažetak
Premda se novi mediji često ističu kao značajan čimbenik u povećanju učinkovitosti učenja i nastave, jasno je da ta učinkovitost ne ovisi samo o mediju i njegovim tehničkim mogućnostima, već i o brojnim drugim čimbenicima u kompleksnom didaktičko-metodičkom angažmanu. Stoga je i zadaća ovoga rada u tome da se na osnovi analize rezultata empirijskih istraživanja formuliraju važniji čimbenici za djelotvornu primjenu novih medija u učenju i nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Stjepan Rodek
(autor)