Pregled bibliografske jedinice broj: 317430
Modeli istraživanja medijskog učinka u odgoju i obrazovanju
Modeli istraživanja medijskog učinka u odgoju i obrazovanju // Školski vjesnik, 56 (2007), 1/2; 7-15 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 317430 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modeli istraživanja medijskog učinka u odgoju i obrazovanju
(The Models of Media-Effect Research in Education)
Autori
Rodek, Stjepan
Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 56
(2007), 1/2;
7-15
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
masovni mediji; medij; medijski učinak; modeli istraživanja medija; učenici
(Mass_media; media; media-effect; media research models;; pupils)
Sažetak
U istraživanju medijskog učinka razvijeni su do danas brojni modeli istraživanja u kojima dolaze do izražaja različiti odnosi između medija, medijske poruke i recipijenta. Nakon definiranja osnovnih pojmova (medij, masovni medij, medijski učinak) u radu se analiziraju pojedine vrste modela (tradicionalni model, model koji uvažava zadovoljavanje potreba, interakcionistički model, model latentnih posljedica te model koji se temelji na medijskoj socijalizaciji).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Stjepan Rodek
(autor)