Pregled bibliografske jedinice broj: 317237
Povezivanje inicijalnog obrazovanja i trajnog profesionalnog razvoja kroz refleksivni diskurs
Povezivanje inicijalnog obrazovanja i trajnog profesionalnog razvoja kroz refleksivni diskurs // Nove perspektive u razvoju kvalitete visokog obrazovanja / Marinković, Renata (ur.).
Zagreb: A.Z.P. Grafis, 2007. str. 63-77
CROSBI ID: 317237 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezivanje inicijalnog obrazovanja i trajnog profesionalnog razvoja kroz refleksivni diskurs
(Linking Initial Education and Permament Professional Development Through Reflexive Discourse)
Autori
Ivon, Hicela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Nove perspektive u razvoju kvalitete visokog obrazovanja
Urednik/ci
Marinković, Renata
Izdavač
A.Z.P. Grafis
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
63-77
ISBN
978-953-7571-00-9
Ključne riječi
refleksija, samorefleksija, profesionalna kompetencija, inicijalno obrazovanje, trajno profesionalno obrazovanje
(reflexion, selfreflexsion, professional competence, inicial education, permanent profesional education)
Sažetak
U radu se obrazlaže da je obrazovanje i profesionalni razvoj učitelja i nastavnika ključno pitanje u svakoj zemlji koja nastoji unaprijediti obrazovni sustav. U tom se smislu ističe važnost povezivanja inicijalnog i trajnog profesionalnog razvoja odgojitelja/učitelja/nastavnika. Iznose se iskustva o mogućnostima razvoja kompetencija za refleksiju i samorefleksiju tijekom procesa metodičko-praktične izobrazbe na učiteljskom studiju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
244-2440820-0794 - Istočnojadranske umjetničke teme: umjetnost, politika, maritimno iskustvo (Prijatelj-Pavičić, Ivana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Hicela Ivon
(autor)