Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 317228

Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju


Ivon, Hicela
Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju // Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, sv. 2 / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 234-242 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 317228 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju
(Continuity in Education through Interactive Pedagogy)

Autori
Ivon, Hicela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, sv. 2 / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 234-242

ISBN
978-953-99167-1-6

Skup
Prvi kongres pedagoga Hrvatske

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
interaktivna pedagogija; kontinuitet-diskontinuitet u odgoju i obrazovanju; esastavnice odgojno-obrazovnog sustava; učenik; učitelj/nastavnik
(interactive peadgogy; continuity-discontinuity in education; elements of educational system; pupil; teacher)

Sažetak
Interaktivna pedagogija je pedagoški pristup koji, prilagođavajući se spoznajnim postupcima djeteta/učenika, budi kod njega želju za učenjem i stjecanjem znanja. Sagledavajući taj pristup u kontekstu kontinuiteta, spoznajni razvoj se odražava u sposobnosti za suradnju, samostalnost, inicijativnost, toleranciju, sposobnost za rješavanje konflikata, odlučivanja i sl.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
244-2440820-0794 - Istočnojadranske umjetničke teme: umjetnost, politika, maritimno iskustvo (Prijatelj-Pavičić, Ivana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Hicela Ivon (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivon, Hicela
Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju // Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, sv. 2 / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 234-242 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Ivon, H. (2007) Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju. U: Previšić, V., Šoljan, N. & Hrvatić, N. (ur.)Pedagogija : prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, sv. 2.
@article{article, author = {Ivon, Hicela}, year = {2007}, pages = {234-242}, keywords = {interaktivna pedagogija, kontinuitet-diskontinuitet u odgoju i obrazovanju, esastavnice odgojno-obrazovnog sustava, u\v{c}enik, u\v{c}itelj/nastavnik}, isbn = {978-953-99167-1-6}, title = {Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju}, keyword = {interaktivna pedagogija, kontinuitet-diskontinuitet u odgoju i obrazovanju, esastavnice odgojno-obrazovnog sustava, u\v{c}enik, u\v{c}itelj/nastavnik}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ivon, Hicela}, year = {2007}, pages = {234-242}, keywords = {interactive peadgogy, continuity-discontinuity in education, elements of educational system, pupil, teacher}, isbn = {978-953-99167-1-6}, title = {Continuity in Education through Interactive Pedagogy}, keyword = {interactive peadgogy, continuity-discontinuity in education, elements of educational system, pupil, teacher}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font