Pregled bibliografske jedinice broj: 317123
Ispitivanje smisla za humor kod učitelja osnovnih i stručnih škola
Ispitivanje smisla za humor kod učitelja osnovnih i stručnih škola // Napredak (Zagreb), 135 (1994), 1; 19-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 317123 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ispitivanje smisla za humor kod učitelja osnovnih i stručnih škola
(Investigation of the sense of Humouf in teachers from priamry and technical schools)
Autori
Matijević, Milan ; Miljević-Riđički, Renata
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 135
(1994), 1;
19-25
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
humor; učitelji; primarno obrazovanje; sekundarno obrazovanje
(humour; primary education; secondary education; teachers)
Sažetak
Ispitivan je smisao za humor pomoću testa HOPA na 289 ispitanika oba spola. Ispitanici su bili učitelji razredne nastave, predmetne nastave i učitelji stručnih predmeta u stručnim školama. Autore je zanimalo u kojoj mjeri navedeni ispitanici pokazuju smisao za humor, te da li postoji razlika u pokazanom smislu za humor između ove tri skupine i postoji li razlika koja bi se mogla pripisati spolu. Rezultati svih triju skupina ispitanika značajno se razlikuju od rezultata studenata i srednjoškolaca. Mlađi ispitanici pokazuju veći smisao za humor. U odnosu na spol ispitanika nije nađena značajna razlika. Učitelji stručnih predmeta u odnosu na učitelje razredne nastave i učitelje predmetne nastave, što se tiče kognitivnih čimbenika, bolja su selekcionirana skupina. Autori prikazuju i rezultate srodnih istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Social Sciences Index